جلسه ویژه دکتر طهماسبی نماینده مجلس ، امام جمعه ، فرماندار و ریاست شورای شهر استهبان با استاندار فارس بعنوان رئیس شورای آمایش علمی استان برگزار شد.

صبح روز گذشته با هماهنگی انجام شده توسط دکتر طهماسبی، جلسه ای با حضور ایشان ، حجت‌الاسلام والمسلمین ساجدی امام جمعه ، مهندس کارگر فرماندار و بااشتیاق رئیس شورای شهر استهبان در دفتر استاندار فارس به عنوان ریاست شورای آمایش علمی استان با موضوع بازگشت نام دانشگاه استهبان به لیست مجاز انتخاب رشته برگزار شد .

در این جلسه پس از بحث و گفتگو میان طرفین مقرر گردید استاندار فارس با پیگیری از وزارت علوم مجوز اضافه شدن نام دانشگاه استهبان را به لیست انتخاب رشته اخذ نماید.

دکتر طهماسبی گفت تنها ساعاتی پس از جلسه فوق ، استاندار فارس طی تماس تلفنی با ایشان عنوان داشته با موافقت وزارت علوم ان شاءالله در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاهی، چند رشته مرتبط جهت دانشگاه استهبان به لیست رشته های مجاز به انتخاب اضافه می گردد و این مطالبه مردم به سرانجام خواهد رسید.

شایان ذکر است دو هفته پیش در یک اتفاق غیرمنتظره به یکباره نام دانشگاه استهبان از لیست انتخاب رشته دانشگاه‌ها حذف شده بود که این اتفاق ناگوار موجی از نگرانی و اعتراض را در بین جوانان و دلسوزان این شهرستان به راه انداخت و موجب اعتراض شدید مسئولان ارشد شهرستان از جمله نماینده مجلس ، امام جمعه و فرماندار شهرستان استهبان به عملکرد وزارت علوم شد .

 

منبع : نای ذی نیوز