به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  امام جمعه استهبان حجت الاسلام سید جعفر ساجدی بابت حضور پرشور مردم شهرستان استهبان در انتخابات ۱۴۰۲ و تبریک به نماینده منتخب پیامی صادر کرد .

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله علی کل نعمه
حضور غرور آفرین مردم شریف ایران و مردم عزیز حوزه انتخابیه و مومنان بصیرتمند شهرستان استهبان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر شایستگی و بصیرت آنان را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی اثبات نمود و تلاشهای گسترده دشمنان را با شکست مواجه کرد و آرزوی آنان را به ناکامی مبدل ساخت.

اینجانب ضمن تشکر از مردم بابت شرکت پرشور در انتخابات و قدردانی از همه نامزدها که بر این شور افزودند، خدمت جناب آقای دکتر طهماسبی، تبریک عرض میکنم و توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و مردم ولایت‌مدار حوزه‌ی انتخابیه را برای ایشان خواستارم و از همه طرفداران نامزدها، مردم و مسوولین می خواهم با همدلی و اتحاد، زمینه رشد شهرستان را فراهم آورند.

شایسته است نماینده منتخب به شکرانه اعتماد مردم، در جهت سربلندی نظام جمهوری اسلامی، مرتفع سازی نارسایی های حوزه ی انتخابیه و نیز رفع مشکلات شهرستان قرآنی استهبان اهتمام ویژه مبذول نماید.

سیدجعفر ساجدی
امام جمعه شهرستان قرآنی استهبان