یوسف کارگر فرماندار استهبان ضمن تبریک روز جهانی معلولین، با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان و معلولان از اولویت اصلی بهزیستی است ، مطرح نمود : فعالیت های بهزیستی باید به ارایه فرصت ها برای زندگی بهتر منجر شود و تلاش برای تامین سلامت در کنار تسکین دردهای اجتماعی و بهتر زیستن و پیشگیری از آسیب های اجتماعی رسالت بهزیستی است

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛فرماندار استهبان در این مراسم با گرامیداشت و تبریک ۱۲ آذر به جامعه هدف معلولین و خانواده های محترم آنها از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه قدردانی نمود .

یوسف کارگر در ادامه تغییر مدیران را گامی در جهت خدمت بیشتر و بهتر ذکر کرد و افزود:باید از این فرصت در جهت جلب رضایت خداوند بهره گرفت.

نماینده عالی دولت تکریم ارباب رجوع،پیگیری مطالبات جامعه هدف وخدمت بیشتر با حضور در میان جامعه هدف مورد تاکید قرارداد و گفت: باید در خدمت به معلولان با روحیه  و کار و خدمت جهادی عمل کرد.

وی با توجه به اینکه خدمت به مددجویان و معلولان در بهزیستی یک وظیفه بی منت است و دارای ثواب اخروی است ، اظهار داشت: کار در بهزیستی عاشق می‌طلبد و تنها مدیری در این عرصه موفق و سربلند است که بهزیستی را منزل دوم خویش بداند و عاشقانه درد جامعه تحت پوشش را درد خانواده خویش پندارد.

فرماندار شهرستان استهبان با توجه به فعالیت بهزیستی در زمینه حمایت از قشر معلول جامعه گفت: باید این موضوع با درایت و جدیت در سطح شهرستان ادامه یابد و موضوع توانمندسازی هم که از اهداف سازمان بهزیستی است به جد دنبال شود.

در ادامه فرماندار استهبان با اهدا لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های سرکارخانم رفیعی تقدیر و طی حکمی از طرف مدیر کل بهزیستی فارس سمیه چاره جو به عنوان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان استهبان معرفی شد.