فرماندار استهبان در جلسه شورای اداری شهرستان بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت در صحنه انتخابات است.

به گزارش  پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی راسک، به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره نمود و تاکید کرد: همه مسئولین شهرستان بر اساس قانون و مقررات همکاری لازم را با ستاد انتخابات شهرستان داشته تا یک انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری در اسفندماه سالجاری داشته باشیم.

فرماندار استهبان با بیان اینکه مدیران شهرستان در انتخابات پیش رو اصل بی طرفی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: همه دستگاههای اجرایی، شرکتها و سازمان ها موظف هستند در امر برگزاری انتخابات مشارکت و پشتیبانی لازم داشته باشند.

وی گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات واکسنی است که به مجموعه نظام تزریق می شود و این مشارکت مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه است.

فرماندار استهبان دستور کار تشریح طرح ملی جامع جهاد تبیین را یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود : انتخابات می‌تواند یکی از موضوعات جهاد تبیین باشد و مسوولین آنرا در دستور کار قرار دهند و به آن توجه ویژه داشته باشند و ماهیانه به فرمانداری گزارش دهند.

ایشان ارتباط با اهالی رسانه های رسمی را مهم ارزیابی کرد ‌و اظهار داشت: اطلاع رسانی موثر از دستاوردها و عملکرد ادارات جهت آگاهی مردم در موضوع جهاد تبیین حائز اهمیت بالایی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان استهبان با توجه به اینکه مردم استهبان شریف و باوقار هستند، خواستار حضور مسئولین در کنار مردم و دربین آنها شد و تکریم ارباب رجوع را اولویت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دانست و تاکید کرد: نحوه بیان مسوول با ارباب رجوع مهم است و باید با اتحاد و همدلی پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات مردم باشیم.

رئیس شورای اداری استهبان با بیان اینکه مدیریت یعنی حل مشکلات جهت پیشبرد امور ، ابراز داشت:
دستگاه های اجرایی و ادارات این شهرستان برای تسریع و بهبود ارائه کیفیت خدمات ، سطح تعامل و همکاری را با یکدیگر افزایش دهند و نگذارند پروژه ای به تعطیلی کشیده شود و هر جا مشکل و چالشی بود به فرمانداری مراجعه نمایند.

فرماندار استهبان پشت میز نشینی را لایق مدیر انقلابی ندانست و اذعان داشت: مسوولین دل در گرو انقلاب و نظام دارند و ما باید به سوی مردم شهر و روستا در مساجد و حسینه ها برویم چرا که ارتباط با مردم مهم است و گاهی ظرفیت خوبی در مردم هست که باید در پیشبرد امور استفاده کرد و هر جا ظرفیت مردمی پای کار بوده نقشه های دشمن نقش بر آب شده است.

یوسف کارگر با بیان اینکه مدیران به عنوان کارگزاران نظام باید وظیفه کاری خود را به نحو احسنت انجام دهند، ادامه داد: مجموعه نظام به ما اعتماد کرده اند و فرصت خدمتگزاری باید در جهت خدمت به مردم باشد .

وی با توجه به اینکه پنج شنبه ها تعطیل نیست بلکه دور کاریست ، تصریح کرد: دورکاری ادرات در پنج شنبه ها به معنای عقب انداختن کار مردم و مانع تراشی بر سر راه انجام امور شهروندان نیست ،و با فراخواندن مسوول و کارکنان باید در اسرع وقت حاضر شوند.

رئیس شورای اداری شهرستان در پایان از رؤسای ادارات خواست برنامه های محوری نهم دی ماه و دهه بصیرت ارائه دهند و پروژه های قابل بهره برداری دهه فجر را به فرمانداری اعلام نمایند و با همکاری منابع طبیعی در کاشت طرح یک میلیارد درخت سهم خویش را ادا کنند.