مراسم معارفه رئیس بانک ملی شعبه مرکزی شهرستان استهبان برگزار شد .

فرماندار استهبان در این مراسم  مسئولیت بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت را خطیر دانست و افزود: بانک ملی ایران به اندازه ۹۰ سال اعتماد مردمی، خود را موظف به رفع انتظارات و دغدغه های مردم شریف ایران می داند.

  • به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛فرماندار استهبان در معارفه رئیس بانک ملی شعبه مرکزی که با حضور حامدی پور رئیس حوزه استهبان و نیریز برگزار شد، اظهار داشت :بانک ملی ایران به لطف خداوند و همت و همدلی کارکنان و نیز اعتماد روزافزون اقشار جامعه توانسته است به لحاظ حجم منابع، بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

وی مهمترین رسالت این بانک را جلب رضایت مشتریان دانست و افزود: تلاش در جهت رفع نیازها و انتظارات مردم باید در اولویت عملکرد کارکنان بانک قرار گیرد.

یوسف کارگر پیشرفت روزافزون بانک ملی ایران در عرصه های فناوری را نتیجه اهتمام این بانک در فتح قله های بلند بانکداری بین المللی دانست و افزود: باید بپذیریم که بانک ملی ایران به لحاظ بسیاری از استانداردهای موجود، قدم های بزرگی را برای رسیدن به مراتب جهانی پیموده است.

در ادامه حامدی پور مدیر امور شعب استهبان و نیریز ، ضمن ارائه نکات لازم در جهت عملکرد بهتر مسئولان شعب اذعان کرد: امروزه بانکداری نوین، حضور فیزیکی مشتریان در محل شعب را بر نمی تابد و همه باید برای سرعت بخشیدن به توسعه بانکداری الکترونیکی تلاش مضاعف کنیم.

در این مراسم فرماندار استهبان ضمن تشکر از زحمات نگهداری رئیس سابق بانک ملی طی حکمی از طرف مدیر عامل بانک ملی فارس محمد رسول خوش نیت به عنوان رئیس بانک ملی شعبه مرکزی استهبان معرفی شد .