به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران همواره توانسته اند با نقد سازنده و بیان مشکلات به جامعه و مدیران در مسیر رشد و توسعه کمک کنند.
اگر تلاش خبرنگاران و رسانه ها نبود بسیاری از مسایل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رفع نمی شد و بی تردید رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی می توانند سرعت حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه افزایش دهند.
۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک، صادق و توانای خود، موجبات روشنگری، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در سراسر کشور و بویژه خبرنگاران و اصحاب پرتلاش و ساعی رسانه در شهرستان استهبان، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون تمامی این تلاشگران را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسألت می نماییم.

عبدالرحمان جوکار – شهردار استهبان

محمدحسن بااشتیاق – رئیس شورای اسلامی شهر استهبان