نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان استهبان با حضور رحیم خداجو مدیر کل اداره ورزش و جوانان فارس ،طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین هیات های ورزشی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ زیوسف کارگر ضمن تشکر از زحمات ایزدی سرپرست اداره ورزش و جوانان که شبانه روزی پای کار هستند ، بیان داشت : این یک ظرفیت برای پیشبرد هر چه بهتر ورزش شهرستان است و ما نیز حمایت کامل از ایشان را خواهیم داشت و هر جا نیاز به همراهی باشد امکانات و ظرفیتهای ادارات و سازمانهای شهرستان را برای حمایت از ورزش بکار خواهیم بست.

فرماندار استهبان در حضور رؤسای هیئت های ورزشی از مدیرکل ورزش و جوانان فارس، خواستار نگاه ویژه تری به شهرستان و همچنین تامین مالی هیئت ها شد.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه انشاءالله حضور مدیر کل ورزش و جوانان مایه خیر و برکت در شهرستان است ، اظهار داشت : شهرستان استهبان ظرفیت های خوبی در حوزه ورزش دارد که نیاز به حمایت و توجه ویژه جنابعالی را دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه یکسان به حوزه «جوانان» و «ورزش»، افزود: ضمن توجه به بحث ورزش، باید به مقوله جوانان نیز توجه و حمایت کافی نشان داده شود.

یوسف کارگر بر اهمیت و ضرورت تکمیل پروژه های نیم تمام ورزشی در رونیز ،دهستان خیر ، ایج و شهر استهبان اشاره کرد و آنها را جز اولویت های کاری دانسته و خواستار تکمیل و بهره برداری آنها شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان با توجه به انتخابات پیش رو ، ادامه داد :دشمن با انواع ترفندها و توطئه‌ها سعی دارد مانع حضور مردم در انتخابات شود و این درحالی است که مشارکت آگاهانه، گسترده و فعال در این عرصه که نشانه بصیرت مردم است، راهکاری موثر برای شکست توطئه های دشمن محسوب می شود.

سپس مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه، همدلی و انسجام در ورزش شهرستان استهبان موج می‌زند،ازعان داشت :
ورزش با وحدت، انسجام ، تحکیم بنیاد خانواده، فرهنگ و بسیاری از موارد دیگر جامعه انجین شده است و هر جا ورزش را پررنگ کنیم آسیب‌های اجتماعی کمتر دیده می‌شود.

ساماندهی امور جوانان با تمرکز بر نظام مسائل جوانان، توسعه ورزش همگانی با همکاری شهرداران، حمایت و تقویت ورزش تربیتی توسط آموزش و پرورش ، توسعه و ارتقا ورزش قهرمانی ، ساماندهی و گسترش ورزش حرفه‌ای ، ترویج فرهنگ، اخلاق، توسعه و تقویت ورزش تخصصی بانوان از جمله مسائلی بود که مدیر کل ورزش و جوانان فارس برآن تاکید داشت.

در پایان، رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن قدردانی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار استهبان و تلاش های ریاست اداره و رزش و جوانان و همچنین حمایت تحسین برانگیز خیرین ورزشیار این شهرستان در راستای توجه و کمک به زیر ساخت های ورزشی، قول مساعد و نوید مسرت بخش تخصیص اعتبارات لازم به منظور تکمیل هرچه بهتر پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام ورزشی را به ورزشکاران و ورزش دوستان داد.

در  این جلسه  هر کدام از مسئولین هیئت های ورزشی به بیان مشکلات هیئت های خود پرداختند.

گفتنی است : مدیر کل ورزش و جوانان و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان استهبان با زیارت قبور مطهر شهدا و فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام گذاشتند .

وی همچنین از پروژه های نیمه تمام ورزشی شهر رونیز ، دهستان خیر و شهر ایج و استهبان بازدید نمودند .