دانش آموزان دختر استهبانی بر سکوی سوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی دانش آموزان استان ایستادند.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرآنی استهبان به نقل از کارشناس تربیت بدنی و بهداشت این مدیریت، رقابت های قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان دختر استان فارس در مقطع متوسطه دوم که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد؛ روز جمعه مورخ بیست و پنجم آذرماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

نظری در ادامه صحبت های خود اذعان داشت؛ در این رقابت‌ها که طی روزهای ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ آذرماه در ورزشگاه حافظیه و نرجس برگزار شد؛ بیش از ۱۰۸ ورزشکار از سراسر استان شرکت داشتند.

در پایان و در بخش تیمی، تیم‌های ناحیه سه شیراز، ناحیه دو شیراز و شهرستان استهبان در میان ۱۸ تیم شرکت کننده در این رقابت ها به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی نیز دختران دانش آموزان قهرمان استهبانی، فریماه ابراهیمی در رشته دو صدمتر و تارا کریم پور در رشته پرتاب دیسک عنوان نخست را از آن خود کردند. همچنین ساغر ثالثی در رشته دو سیصدمتر با مانع و رشته پرش ارتفاع بر جایگاه دوم ایستاد.

نظری همچنین؛ از عنایات و زحمات همه مربیان و مسئولین آموزش و پرورش استهبان و هیئت دو و میدانی شهرستان که زمینه اعزام و درخشش این دانش آموزان دختر را در مسابقات استانی فراهم آوردند؛ تشکر و سپاس گزاری نمود.