یوسف کارگر فرماندار استهبان در جلسه قرار گاه جهاد تبیین که با حضور براتی نائب رئیس جمعیت جهانی مقاومت ،روسا و کارمندان ادارات در محل سالن سینما قدس برگزار شد ، مطرح نمود :
حمایت از مردم غزه و فلسطین یک وظیفه و تکلیف است و امروز برای کمک به انسانیت و حق طلبی باید در کنار مردم فلسطین ایستاد

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا یوسف کارگر با بیان اینکه بسیاری از مسئله فلسطین بی اطلاع هستند و تفاسیر متفاوتی دارند گفت : رژیم صهیونیستی رژیم حیوان صفت است و بویی از انسانیت نبرده و چون توانایی مقابله با رزمندگان فلسطینی را ندارد دست به کودک کشی و کشتن زنان زده است.

فرماندار استهبان تصریح کرد : رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز بمب هایی را که برای کشتار مردم غزه می ریزد در هیچ جای عالم به خصوص علیه زنان و کودکان استفاده نمی‌کنند و این پذیرفتنی نیست و دردناک تر از این جنایات سکوت رسانه ها و احزاب و کشورهایی است که داعیه دفاع از حقوق بشری دارند و این مایه تاسف و تاثر و نشان دهنده این است که جهان امروز یک جهان نابرابری و بی عدالتی است.

در ادامه براتی رئیس جمعیت جهانی مقاومت گفت : عملیات ۱۵ مهر ماه با نام طوفان الاقصی، عملیاتی پیچیده و غافلگیرانه‌ای بود که از منطقه باریکه غزه علیه مناطق تحت اشغال توسط صهیونیست‌ها آغاز شد و در دوماه گذشته باید از آیه فتح نزدیک است استفاده می‌کردیم اما امروز فتح بدست آمده است، فتح بسیار بزرگی که خداوند نصیب جبهه حق کرده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها صد سال پیش آغاز شده است، افزود: شنبه ۱۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ فلسطینی‌ها برای بازپس‌گیری کشورشان عملیات طراحی کردند نه اینکه جنگ را آغاز کرده باشند.در همه این صدسال همواره صهیونیست‌ها بودند که حمله کردند و مردم مظلوم فلسطین با سنگ و چوب از خودشان دفاع کردند‌.

براتی اشاره‌ای به ایجاد دولت یهودی کرد و گفت: یهودیان قبل از جنگ جهانی ایده ایجاد دولت یهودی را مطرح می‌کنند بعد از صد و پنج سال خشم فروخورده مردم مظلوم فلسطین تبدیل به ساعقه و طوفان الاقصی شد و بر سر دشمنان فرودآمد و چهارصد سال تمدن غرب در ۲۰ دقیقه توسط مردم غزه که ۲۰سال در زندان شهری به نام غزه زندانی هستند نابود شد و این پیروزی بزرگی است.

وی افزود : در صد سال گذشته تعداد کشته‌های اسرائیل به صد نفر نرسیده بود اما در حال حاضر بیش از هزار نفر کشته شدند‌ و این در حالی است که رژیم صهیونیستی خود را چهارمین ارتش شکست ناپذیر و بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی و جاسوزی دنیا می داند، و این طوفان یعنی فروپاشی اطلاعاتی صد سال رژیم صهیونیستی وقتی ادعا می‌کرد بزرگ‌ترین سازمان اطلاعاتی را دارد اما شکست خورد.

ایشان ادامه داد: دنیا هفته اول علیه حماس بود چرا که اسرائیلی‌ها مظلوم نمایی کردند اما بعد از چند وقت متهم به دروغ‌گویی شد. اسرائیلی‌ها از شوک در برابر شوک استفاده کردند و بیمارستان المعمدانی را بمباران کردند که همه مردم دنیا را در شوک فرو برد، صدای مظلومیت مردم فلسطین را دنیا شنید و بیش از یک میلیارد و دویست نفر در دنیا علیه اسرائیل تظاهر کردند و امروز خون شهدا نه تنها قدس را آزاد می‌کند بلکه بشریت را از همه استکبار ستیزان عالم آزاد خواهد کرد.