یوسف کارگر فرماندار استهبان جلسه مجمع عالی بسیجیان استهبان بیان داشت : دشمنان ایران هم اکنون عظم خود را به کار بسته اند تا با مانع تراشی انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند، ولی باید با بهره مندی از تمامی ظرفیتها آن طور که باید این وظیفه ای که به عهده نهاده شده است را به سرمنزل مقصود برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ فرماندار استهبان به ظرفیت عظیم بسیج اشاره کرد و تصریح کرد: بسیجیان مشکل گشای این کشورند و نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس ، سازندگی ، جهاد علمی ، تامین سلامت و… بر کسی پوشیده نیست.

نماینده عالی دولت با اشاره به خدمات بسیج در جامعه گفت: بسیج پشتوانه ‌ای بزرگ در حرکت رو به جلو نظام اسلامی بوده و در تمام عرصه ها حضوری مقتدرانه داشته است.

فرماندار استهبان با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیجیان گفت: حضور و رسیدگی به مناطق محروم کشور در قالب جهاد سازندگی نشان از ارزش والای تفکر بسیجی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان با توجه به اینکه شاخص های چهار گانه مقام معظم رهبری، بهترین نقشه راه جهت برگزاری انتخاباتی در تراز معیارهای انقلاب اسلامی است. خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو، یکی از مهمترین دوره های برگزاری انتخابات در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. گواه این موضوع آغاز سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری از سخنرانی ابتدای سال معظم له درخصوص اهمیت انتخابات سالجاری است که ایشان بسیار زودتر از دوره های قبل به موضوع انتخابات ورود نموده و همگان را به تلاش درجهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا فراخواندند.

گفتنی است : اولویت مجمع بسیج مطالبه‌گری از مسئولان دولتی شهرستان و استان و رسیدگی به دغدغه‌ها و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و در نهایت حل هر چه سریع‌تر مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی شهرستان است.