با حضور اعضای هیات رییسه نظام مهندسی استان فارس ، رییس جدید دفتر نظام مهندسی استهبان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  در جلسه ای که در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ در محل فرمانداری استهبان برگزار شد.

در ابتدا دکتر هادی بیاتی نائب رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس با اشاره به فعالیت قابل قبول دفتر نظام مهندسی استهبان از تلاش های مهندس وحید رحیمی در طول مدت مسئولیت تشکر و قدردانی کرد .

بعد از ایشان مهندس قیصری و مهندس پوست  فروش از اعضای هیات رییسه نظام مهندسی استان فارس  نیز با ایراد سخنانی در خصوص رعایت تمامی موارد قانونی موجود به ارائه گزارشی از فعالیت های نظام مهندسی استان فارس پرداختند.

یوسف کارگر فرماندار استهبان نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت و نقش سازمان نظام مهندسی در نظارت بر ساخت و سازهای استاندارد و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی اظهار کرد: نظام مهندسی باید نظارت جدی و بدون تعارف را سرلوحه کارخود قرار دهد تا شاهد بالا رفتن کیفیت ساخت و ساز و ساختمان های ایمن و مقاوم باشیم.

فرماندار استهبان اظهار داشت : تغییر و جابجایی مدیران در واقع برای پویایی و عملکرد بهتر دستگاه اجرایی مربوطه و رسیدن به اهداف سازمانی است. لذا تغییر مدیران لازم است و نمی شود که یک شخص سالیان متوالی مسئولیت یک سازمان و دستگاه اجرایی را برعهده داشته باشد و دوم اینکه بایستی برای یک مدیر هم مدت زمان مشخصی را تعیین کنند تا وی برنامه هایی که برای توسعه و پویایی آن دستگاه و برنامه هایی را که برای رسیدن به اهداف سازمانی در نظر دارد؛ بتواند آن ها را عملیاتی کند.

یوسف کارگر با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان باید در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان تلاش بیشتری صورت دهد، گفت: در زمینه نظارت بر پروژه‌ها سازمان نظام مهندسی ساختمان وظیفه دارد با انتخاب مهندس ناظر برای هر پروژه ماموریت نظارتی خود را در راستای اجرای درست و صحیح ساختمان‌ها و مطابق با قانون انجام دهد.

در پایان فرماندار استهبان ضمن قدردانی از زحمات مهندس رحیمی طی مدت تصدی برای علی رضا فولادچنگ سرپرست نظام مهندسی آرزوی موفقیت نمود.

در این مراسم طی حکمی از طرف ستار خورشیدی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس ، علی رضا فولادچنگ به عنوان سرپرست نظام مهندسی شهرستان استهبان معرفی شد .

از نکات قابل توجه این جلسه عدم حضور مهندس رحیمی رئیس دفتر نظام مهندسی استهبان در مراسم تودیع بود .