یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه و اصحاب قلم و مطبوعات این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن  وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
قلمی فایده دارد که بیدارگر توده های مردم باشد.  امام خمینی (ره)

روز خبرنگار روز تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازندکه رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشدو همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

در جهان پیوسته و پیچیده امروز که از آن به عنوان دهکده جهانی یاد می‌شود سرعت تحولات و تغییرات چنان بر عرصه‌های زیستی انسان تأثیرگذاشته است که نقش مهم رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و شفافیت دو چندان شده است و برای آنکه رسانه‌ها به درستی این نقش را ایفا کنند، نیازمند حضور شایسته و بایسته خبرنگاران به عنوان نبض بیدار و دیده بانان جامعه هستیم.

اطلاع رسانی به هنگام و دقیق از فرایندهای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در اسفند ۱۴۰۲، ایفای نقش هوشمندانه در اطلاع رسانی وقایع امنیتی و حوادث غیرمترقبه، خبر رسانی به موقع در ساماندهی آسیب های اجتماعی، تلاش رسانه ای در جهت احقاق حقوق شهروندی و انعکاس حماسه حضور مردم در مناسبتهای دینی و ملی از جمله این تلاش‌ها است.

اینجانب، ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهدای خبرنگار کشور ، این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی شهرستان استهبان، تبریک عرض نموده، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات نظام اسلامی‌ قدردانی نموده و از درگاه باریتعالی برای خبرنگاران متعهد و کوشای این شهرستان  عزت ، سربلندی و توفیقات الهی مسئلت می‌نمایم.

یوسف کارگر
فرماندار شهرستان استهبان