روز قدس نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام است

یوسف کارگر فرماندار استهبان با بیان اینکه روز جهانی قدس نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام است؛ مردم آگاه و ولایت مدار شهرستان استهبان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان ، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْباطِلِ فَیَدْمَغُهُ‌ ..
“ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آنرا هلاک سازد…”
سوره مبارکه انبیاء – آیه ۱۸

روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، نماد وحدت مسلمانان و ناامیدی دشمنان اسلام و یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز، جهان نظاره‌گر تلألؤ وحدت جهان اسلام و پیوند عمیق انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار است.

امروز جنایات هولناک صهیونیست ها در غزه ، قتل عام ، نسل کشی و به خاک و خون کشیدن هزاران مرد و زن و کودک مظلوم ، چهره این گرگ خون آشام را از پشت پرده های تزویر در پیش روی ملتها بیرن کشیده و خطر حضور منحوس این حیوان درنده را در قلب سرزمین های اسلامی بیش از پیش آشکار کرده است

رژیم جعلی اسرائیل که هیمنه دروغین و قدرت پوشالی‌اش در طوفان‌الاقصی در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در هم شکسته شد، چندین ماه است که بر این شکست مفتضحانه خود با کشتار غیرنظامیان و به ویژه کودکان و زنان و مردان مظلوم فلسطین سرپوش می‌گذارد.

روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسرائیل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

اینجانب در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان و تعهد به انتقام خون پاک شهیدان سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، همدانی، رضوی، زاهدی،حاج رحیمی و سایر شهدای اخیر در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از آحاد مردم ولایتمدار شهرستان استهبان دعوت می‌نمایم تا همگام با مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر داده تا با حضوری قدرتمند در راهپیمائی، شاهد تضعیف آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل جهان اسلام باشیم.

یوسف کارگر
فرماندار شهرستان استهبان

شایان ذکر است زمان راهپیمایی روز قدس در شهر استهبان روز جمعه، ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۱ صبح است.

همچنین مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر استهبان از میدان بسیج به سمت خیابان شهید فقیهی، چهار راه ابوذر ،خیابان ابوذر ،میدان امام خمینی (ره) و قرائت قطعنامه نیز در مسجد جامع انجام خواهد شد.