به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مراقبت های متعالی در منزل شهرستان استهبان، دوشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۲ استاندار و رئیس محترم هیات مدیره طب متعالی فارس، میزبان اعضای هیات امنا موسسه مراقبت از منزل شهرستان استهبان بود.

در این دیدار که در دفتر استاندار، صورت گرفت، دکتر ایمانیه خدمات ارائه شده به مردم در قالب طب متعالی را بسیار بابرکت خواند که باعث باقیات و صالحات ارزنده ای برای فعالین این عرصه خواهد بود.
کاهش زمان بستری بیمار، مساعدت مالی قابل توجه به بیمار و خانواده او، کمک به اقتصاد سلامت کشور و رسیدگی به جوانب روح و روان بیمار از خصوصیات مهم تاسیس موسسات مراقبت متعالی در منزل است که توسط استاندار به آنها اشاره گردید.

ایشان در ادامه از کشوری شدن قریب الوقوع طرح مراقبت متعالی در منزل خبر داد و بیان داشت که منشا این طرح و ایده ارزنده، مانند موضوع مجمع خیرین تامین سلامت، از استان فارس آغاز شده و از دکتر سید ضیاءالدین تابعی، مبدع این حرکت به نیکی و بزرگی یاد کرد.

رئیس هیات مدیره موسسه مراقبت متعالی در منزل فارس از مردم شریف استهبان که با حمایت‌های همه جانبه خود، موسسه استهبان را در امر خدمت رسانی به بیماران، یاری ویژه می نمایند تشکر و قدردانی کرد و موسسه مراقبت متعالی استهبان را سرآمد سایر موسسات فعال در سطح شهرستان های استان دانست و از تسریع فعال سازی دفاتر موسسه در همه شهرستانهای استان خبر داد.

دکتر ایمانیه بر تحکیم نرم افزاری خدمات ارائه شده مانند آنچه در حوزه های سخت افزاری اتفاق افتاده تاکید کرد و خواستار فعال نمودن بیش از پیش خدمات پزشکی، پرستاری، تغذیه، مددکاری، مشاوره و روانشناسی گردید.

استاندار فارس در پی تقاضای مساعدت موسسه استهبان در خصوص تجهیز به یک دستگاه آمبولانس جهت خدمات رایگان بیماربری، تکمیل تجهیزات پزشکی و تامین مکان مناسب جهت توسعه خدمات دستور ویژه صادر نمود.

در ابتدای این دیدار، مهندس کارگر فرماندار و نائب رئیس هیات مدیره موسسه، دکتر مطوس رئیس بیمارستان و رئیس هیات مدیره موسسه، استاد گنجی آزاد و حاج حمید پیراسته از اعضای هیات مدیره موسسه، گزارش عملکرد موسسه استهبان را به صورت مبسوط ارائه نموده و استاندار فارس را در جریان جزئیات خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته و نیازهای موجود قرار دادند.