مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جمعیت هلال احمر استهبان با حضور فرماندار ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان جمعی از مسئولین شهرستان در محل هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

تودیع و معارفه رئیس هلال احمر استهبان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ فرماندار استهبان ضمن قدردانی از فعالیت بسیار خوب امدادگران جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به سیل زدگان اخیر بیان داشت: هلال احمر محل خدمت به انسانها ونوع دوستی است وکسانی که میخواهند در راستای اهداف انسان دوستانه وخدمات داوطلبانه قدم بردارند می توانند به این هدف خود در جمعیت هلال احمر برسند.

وی افزود: هلال احمر به عنوان یک نهاد مهم و تاثیر گذار در راستای کمک رسانی در شرایط بحرانی و حساس دارای اهمیت و جایگاه مهمی می باشد .

تودیع و معارفه رئیس هلال احمر استهبان

فرمانداراستهبان در ادامه ایجاد انبار امدادی با دپوی امکانات و تجهیزات لازم را از دیگر نیازهای ضروری شهرستان برشمرد و اظهار داشت: پایگاه امداد کوهستان و امداد جاده ای با توجه به کوهستانی بودن منطقه از دیگر خواسته های ضروری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

در این مراسم با اهدای لوحی از زحمات مهدی خوبیار قدردانی و ایوب زارعی به عنوان سرپرست جدید هلال احمر شهرستان استهبان معرفی گردید

⭕لازم به توضیح است مدیرعامل جمعیت هلال احمر در رابطه با راه اندازی پایگاه امدادجاده ای .پایگاه امداد کوهستان ومحوطه سازی مجموعه اداری هلال احمر شهرستان استهبان قول مساعد دادند.