فرماندار استهبان در جلسه ستاد ارتحال امام (ره)به مشارکت همه دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی تأکید کرد.

جلسه مشترک ستاد ارتحال حضرت امام و آزاد سازی خرمشهر با حضور کمالی سروستانی فرماندار، حجه الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه ، بخشداران ، رئیس دادگستری و دیگر اعضاء در محل سالن شهید گنجی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ فرماندار استهبان ضمن قبول طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و با بیان گرامیداشت سی امین سالگرد رحلت رهبر بزرگ انقلاب حضرت آیت الله خمینی (ره) اظهار داشت: با مشارکت همه دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه تر سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و با همدلی و همیاری مردم قدرشناس شهرستان استهبان برای پاسداشت آرمانهای آن مرد بزرگ آسمانی پیمانی دوباره می بندیم.

وی افزود : در سال جاری به دلیل تقارن ماه پرفیض رمضان و ایام ارتحال حضرت امام (ره)، برنامه های اعزام به مرقد مطهر منتفی گردیده ولیکن اجرای باشکوه برنامه ها در شهرستان مورد تاکید است.

ستاد ارتحال امام « ره » استهبان

نماینده عالی دولت ضمن محکوم کردن سخنان ترامپ گفت : با توجه به شرایط کشور باید بگوییم هیچ اختلافی بین مردم و مسئولین نیست جز تعامل و وحدت ، مردم ما ۸ سال جنگ و سختی های آن را پشت سر گذاشتند مطمئنا این سختی ها و مشکلاتی که دیگران برای ما پیش می آورند و تلاش می کنند تا کشور ما را به اضمحلال بکشانند نیز با افتخار پشت سر می گذارند چرا که مردم ما فهیم، صبور و نجیب هستند آنچنان که قبلا این عظمت و بزرگواری خود را نشان دادند.

فرماندار استهبان تصریح کرد: با توجه به فشارهای دشمن، امسال هم با حضور دشمن شکن خود در مراسم سالگرد حضرت امام (ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد و مناسبت های مهم خردادماه را مظهر وحدت همه نیروهای علاقه مند به نظام مبدل خواهیم ساخت.

حجه الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه استهبان نیز رونق بهتر و باشکوه تر مراسم حضرت امام (ره) را به دلیل سی امین سالگرد ایشان خواستار شدند و اینکه هر گروهی همراه با جامعه هدف خود در مراسم ارتحال حضور داشته باشد.

در ادامه سایر اعضاء نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و تصمیماتی جهت هرچه با شکوهتر مراسم مربوطه اتخاذ شد.