بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار/ یا مدبر اللیل و النهار/ یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الا احسن الحال

۲۹ اسفندماه امسال مصادف است با ۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت ، مولی‌الموحدین، حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر که تقارن نوروز با چنین فرخنده روزی، نوید روزهایی شورانگیز و سالی پربرکت را دارد.

تازگی طبیعت و آغاز سال نو، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می‌گردد تا با نیم‌نگاهی بر رفتار و اعمال گذشته، فرداهایی روشن را رقم بزنیم. توفیق سالی دیگر از خدمت به مردم سپری شد سالی که فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کردیم و امیدواریم آنچه انجام گرفت توانسته باشد گوشه‌هایی از انتظارات به‌حق شما شهروندان قدرشناس را فراهم نموده باشد.

در آستانه سال نو ضمن قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران عزیزم در شورای شهر و شهرداری و مشارکت همه‌جانبه شهروندان شریف برای رسیدن به شهری آباد، امیدواریم در سال جدید با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال همه تلاش خویش را برای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و خدمت صادقانه به آنان بکار گیریم.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال آینده در شهری  زیباتر، ایمن‌تر، توسعه‌یافته‌تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

در پایان، برای همگان سالی سرشار از موفقیت، شادکامی و تندرستی، عزت و سربلندی آرزو می‌نماییم. امیدواریم در آستانه تغییر طبیعت، خداوند همه ما را به بهترین حال ممکن تحول بخشد.

به امید سالی پربار در طلیعه نوروز و تحقق اهداف توسعه شهر استهبان

حسن تاج پیکر-شهردار استهبان

حسن تاج پیکر شهردار استهبان