بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نورور کهن ، نماد نو شدن و روز سلامتی ، نشاط و‌ دوستی است . بهار پر طراوت ، فصل رویش مهربانی وشادابی و تجلی نعمت های بی کران الهی است.
نوروز عید نیکی ها ، دوستی ها و پاکی هاست؛ بهار سرآغاز بالندگی و شکوفایی و تحول راستین دلهاست .
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را بیدار و شکوفه ها ، رستاخیز دیگری تکرار، و زمین، آیه های سرسبزی و زیبایی را تلاوت می‌کند.
این دگرگونی شگرف در آستانه ولادت امیر مومنان علی علیه السلام به ملت بزرگ ایران ، خانواده معظم شهدا، جانبازان ،ایثارگران و آزادگان و مردم شریف استان فارس ، شهرستان تاریخی و فرهنگی نی ریز وشهرستان قرآنی استهبان مبارک باد .امید است در پرتو عنایت خداوند سبحان وتوجهات حضرت ولی عصر و پیروی از رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه با وحدت ، همدلی و هم افزایی سالی سرشار از برکت،معنویت ، پیشرفت ورفاه را برای مردم شایسته رقم بزنیم و توجه به محرومان را فراموش نکنیم.
خداوندا در سال نو دلهایمان را به یکدیگر نزدیکتر ، معرفتمان را بیشتر،گامهایمان را در مسیر خدمت استوارتر و احوالمان را در بهترین حال قرار ده.

آمین یا رب العالمین
مسعودی
نماینده مردم شریف شهرستان های نی ریز و استهبان