به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان؛ بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار طی آئینی با حضور شهردار، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر تجلیل بعمل آمد . 

در ابتدای این آئین مهندس جوکار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالین عرصه قلم و خبرنگاری از زحمات و فعالیتهای اصحاب رسانه تقدیر و تشکر نمودند و  از آنان خواست تا با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران بازوی توانای مدیریت شهری هستند که می توانند راهنمای مسئولین بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولین عمل کنند و ایده ها را انتقال داده و در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی نمایند.
شهردار استهبان گفت:خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم مسؤلین هستند وگاها بایک خبر یاگزارش باعث تسریع در خدمت میشوند، ایشان یادآور شد شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولین و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران صورت می گیرد که لازمه آن همدلی و همزبانی مدیریت شهری و شهروندان و اصحاب رسانه است.

شایان ذکر است در پایان این نشست با اهدا لوح سپاس و هدایا از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمد.