به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان ؛ به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی مراسم و هفته استهبان تجلیل از نیروی‌های خدوم و پرتلاش واحد آتش نشانی شهرداری استهبان در محل ایستگاه آتشنشانی برگزار شد .
این مراسم با حضور امام جمعه معزز، فرماندار محترم ، شهردار، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی سپاه پاسداران ، جمعی از مدیران ادارات و پرنسل مجموعه شهرداری و دانش آموزان مدرسه شهدای فرهنگی در ایستگاه آتش نشانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
مهندس جوکار ضمن خیرمقدم به میهمانان عزیز وخدا قوت به پرسنل محترم آتش نشانی ابراز داشتند؛ آتش نشانی تنها یک شغل نیست، بلکه رسالتی از جنس عشق و ایثار سرشته با ایمان و اعتقاد است که بدون تردید اجر اخروی این حماسه آفرینان و ناجیان نزد پروردگارشان محفوظ است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل واحد آتش نشانی و گرامیداشت شهدای آتش نشان واین روز را به پرسنل این واحد تبریک و تهنیت عرض نمودند.
درادامه مهندس کارگر فرماندار شهرستان وهمچنین حاج آقا ساجدی امام جمعه محترم ضمن تبریک این روز اززحمات پرسنل آتش نشانی تقدیر کردند
گفتنی در ادامه این برنامه آقای خیرده مسئول آتش نشانی با گزارش عملکرد واحد آتش نشانی و پخش کلیپ توضیحات لازم را بیان کردند در پایان این مراسم به رسم یادبود، از خدمات ارزشمند پرسنل آتش نشانی با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر بعمل آمد.