بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز برای ما به معنای سرآغازی برای تحول و تازگی در زندگیست و این رسم دیرین به ما می‌آموزد که آغاز سال نو را می‌توان سر منشا تحول در زندگی قرارداد.

روزهای پایانی سال ۹۸ از روزهای کم‌نظیر تجربه‌شده‌ی تاریخ بشریت‌ است، روزهایی که تاریخ، رنج رازآلود و بیم‌ناکی شبح بیماری این‌چنین دلهره زا و جهانگیر را به یاد ندارد.

روزهایی که ثبت شد همه‌ی ما در شهرستان استهبان، در کنار هم با این چالش، دست در دست هم به مهر و با جان‌فشانی پزشکان و کادر درمانی بیمارستان و…متحد مبارزه کردیم؛  این‌گونه است که سر تعظیم به آستان حضرت دوست می‌ساییم که یاری داد سال ۹۸ را با همه‌ی فرازوفرودش با همدلی و همبستگی بگذرانیم.

نیک آگاهیم رنج جدل با بیماری کرونا، کام و جشن نوروز باستانی سال ۱۳۹۹ شمسی ما را تلخ کرده، ولی «جهان از باد نوروزی جوان» و  برآمدن جلوه‌های طربناک دشت و دمن، ما را به فردای بهتر نوید می‌دهد و این وعده راستین پروردگار است که «با دشواری آسانی است»؛ چنان که حضرت حافظ هم ما را مژده  می‌دهد «ایام غم نخواهد ماند».

ازاین‌روست، با اتکال به خدای بی‌همتا و همدل با شما، از حضرتش می‌خواهیم حال ما را در سال ۹۹  احسن بگرداند و از بیماری و نداری دورمان بدارد. از سختی بر ما بکاهد و راه فیروزی و بهروزی را بربگشاید و کام دل همه شهروندان این دیار برآید.

امیدوارم در این سال که به نام جهش تولیدتوسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، رشد و بالندگی هرچه بیشتر و موفقیت روزافزون ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها را شاهد باشیم.
ودر شهرستان استهبان نیز همچنان گذشته وبیش از پیش همه دست به دست یکدیگر دهیم و با همدلی سال۱۳۹۹ را به سال شکوفایی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف بدیژه در تولید وجهش اقتصادی تبدیل نماییم.

اینجانب به‌عنوان خدمتگزار مردم بزرگ وفهیم شهرستان استهبان، بهترین تبریکات ،شادباش و دعاهایم را به مناسبت سال نو شمسی صمیمانه تقدیم نمایم و برای همه گان از یگانه هستی حال خوب، سال نیکو و مملواز امید و سرزندگی و سلامتی تمنا کنم.

احمد رضا کمالی سروستانی
فرماندار شهرستان استهبان