در مراسمی با حضور دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر ساجدی» امام جمعه شهرستان استهبان و طالب پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان، شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا ، در این مراسم دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به شعار «کارت مهر، کارت زندگی» و ترویج فرهنگ ناب قرض‌الحسنه، اظهار داشت: با گذشت ۱۶ سال از خدمت‌رسانی به مشتریان، توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی جامعه را رفع کنیم.
وی عبور از مرز ۱۷ میلیون مشتری، کسب رتبه هشتمین بانک پرتراکنش کشور و کسب جایگاه نهمین بانک از منظر تعداد کارت‌های بانکی در شبکه بانکی کشور را بخشی از موفقیت‌های بانک مطرح کرد و این را نشان از استقبال مردم از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دانست.
«قرائی‌پور» رشد ۷۶ درصدی منابع بانک در سال ۱۴۰۲ و عبور از ۲۷۴ همت را نتیجه تلاش و همت کارکنان بانک دانست و گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی امام جمعه و مسئولان شهرستان استهبان بتوانیم برگ زرینی را در سطح کشور رقم بزنیم.
وی افزود: پرداخت ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه، نشان از عملکرد موفق اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور است و ادامه داد: با توجه به تنوع زیاد طرح‌های بانک، برای دومین سال متوالی، بیشترین میزان وام را در سطح شبکه بانکی پرداخت کردیم و کمترین میزان مطالبات به مصارف در شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دادیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، بیان کرد: در دولت سیزدهم، با همت مدیران ارشد بانک به دنبال ایفای شعار «کارت مهر، کارت زندگی» و «هر ایرانی، یک حساب قرض‌الحسنه» هستیم.
در ادامه این مراسم «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: امید است بتوانیم با افتتاح شعبه استهبان روند رو به رشد استان را تسریع کنیم.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر ساجدی» امام جمعه شهرستان استهبان، گفت: امیدوارم با حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرستان موجبات همکاری و هم‌‎افزایی بیشتر حاصل شود تا این برکت و خیری که در آیه شریفه قرآن بشارت داده شده، شامل همه شود.
در این آئین طالب پور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری استهبان گفت: حضور بانکی با تفکر قرض الحسنه در شهرستان استهبان باعث مباهات است و از این اتفاق جهت حل مشکلات مردم شهرستان استقبال می کنیم.