فرماندار استهبان در جلسه شورای اداری تاکید کرد تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان مطرح نمود: تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ فرماندار شهرستان استهبان در نخستین  جلسه شورای اداری در سال جاری اظهار داشت: ضرورت تحقق شعار سال، افزایش تولید و بهره‌وری باید اصلی‌ترین رویکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در سال جدید باشد و هر یک از مدیران شهرستان باید برای تحقق شعار سال و راهبردهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، متناسب با ظرفیت‌های موجود در شهرستان برنامه کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت عملیاتی تدوین کنند .

نماینده عالی دولت تصریح کرد: نقش مدیران شهرستانی در برنامه‌های توسعه شهرستان باید بسیار پُررنگ و تأثیرگذار باشد و با جذب اعتبارات پروژه های نیمه تمام را تکمیل نمایند، کوتاهی در جذب اعتبارات شهرستان به‌هیچ عنوان پذیرفته نیست و این مهم را یکی از مؤلفه های اصلی سنجش میزان کارآمدی مدیران دستگاه ها دانست.

یوسف کارگر با گلایه از وجود روزمرگی در برخی مدیران شهرستان گفت:برنامه محوری باعث پویایی، چابکی و موفقیت یک سیستم می شود و برنامه ریزی سالیانه محور و چراغ راه برای مدیران خواهد بود.

فرماندار استهبان ضمن تشریح جزئیات برنامه های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه ریزی ها باید به دقت انجام پذیرد تا بتوانیم شان و جایگاه معلمین عزیزو زحمت کش  شهرستان را حفظ نماییم.

رئیس شورای اداری شهرستان استهبان با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای همدلی و تعامل بین دانشگاه‌ها و ادارات شهرستان تصریح کرد: باید از ظرفیت هیئت علمی دانشگاه ها و نخبگان جهت رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم.

مقام عالی دولت به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید نمود؛ نسبت به رعایت نظم اداری ، تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم در جهت پاسخگویی به مطالبات به حق و حل مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار استهبان خطاب به رؤسای ادارات بیان داشت :حضور در جلسات مهم است اما پیگیری مصوبات و ارتباط با مرکز استان و پیگیری مشکلات شهرستان موضوع مهم تری است، برخی گره ها و مشکلات خصوصا جذب اعتبارات با چانه زنی قابل حل است بنابراین مدیران محترم خود را مورد ارزیابی قرار دهند وجدان انسان بهترین قاضی برای عملکرد ماست.