? فراخوان حضور

?وقتی که استبداد و خودکامگی با فساد سازمان یافته در هم تنیده شده بود تا ایران را به قهقرای نابودی بکشاند، مردم ایران با فریاد آزادی خواهی خویش برخاستند تا خواسته به حق خویش را از چنگال دیکتاتور زمان برهانند.
?انقلاب ایران پیروزی گفتمان آزادیخواهی دینی در مقابل کشتار و سرکوب بود. نبردی به امید فردای بهتر برای ایران و راهی مطمئن در مسیر عزت و پیشرفت؛ و پیروزی حاصل از مشارکت عمومی و همگانی مردم با هر عقیده و اندیشه.

?با وجود مشکلات عدیده معیشتی در کنار مظلوم ماندن بسیاری از اصول صریحه قانون اساسی بویژه فصلهای سوم و پنجم آن، و در عین گله مندی و اعتراض از بروز و ظهور فساد سازمان یافته در برخی از نهادها و سازمان های دولتی و حکومتی، نیک میدانیم تنها راه سعادت این آب خاک ایستادگی بر ارکان اصیل انقلاب و آرمانهای امام راحل یعنی “استقلال، آزادی جمهوری اسلامی” است و برای رسیدن به سرمنزل مقصود گزینه ای جز اصلاح واقعی و اصلاحات در چارچوب قانون اساسی وجود ندارد.

?از این رو از همه ی مردم شریف ایران بویژه همشهریان عزیز دعوت میکنیم تا با حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، تجدید میثاق کنیم با شعارها و شعائر انقلاب اسلامی و عهد پیشین

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
?کانال رسمی اصلاح طلبان استهبان
? https://t.me/esesnews