بیانیه فرماندار شهرستان قرآنی استهبان به مناسبت دهه فجر و دعوت از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و ارواح طیبه شهداء ، ایام ا.. دهه مبارک فجرو ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پاسداشت یادشهیدان را تبریک گفته ، گرامی می دارم .

انقلابی که با تکیه بر اصول مترقی اسلام با پای مردی های مرجع بیدار دل شیعه امام خمینی ره و ادامه دهنده راه آن عزیز سفر کرده ، مقام معظم رهبری با صلابت در برابر هجمه ها و فشارهای دشمنان خارجی ، استوار و مقاوم همچون چهار دهه گذشته ، مسیر درخشان خود را طی می نماید .
امت شهیدپرور ایران اسلامی دوران های پر نشیب و فراز را با سربلندی سپری نموده و از همه امتحانات الهی سرافراز گشته و از خطرات و بحرانهای گوناگون عبور کرده است .
مردم هوشیار و آگاه در شرائط حساس کنونی به دشمنان زبون بیگانه و ناآگاهان کج اندیش داخلی اجازه نخواهند داد که به بهانه مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی ، ثمرات جان فشانی های جوانان خفته در خون و سلحشوریهای نیروهای قدرتمند و غرورآفرین سپاه ، ارتش ، انتظامی و بسیج به فراموشی سپرده شوند .
فضای معنوی تفکر اسلامی و آزادی اندیشه ، حاصل پایه های استوار و مبانی اعتقادی اسلام راستین محمدی است .
پژوهش در حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی و گفتگو در محافل علمی همراه با انتقادات سازنده زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه خواهد بود .
باید بیدار بود که به بهانه جلسات اندیشه سیاسی یا عناوین فریبنده دیگر ، حمله به مسلمات شیعه و تمسخر باورهای قلبی و اعتقادات مذهبی جامعه اسلامی نظیر حجاب ، پذیرفته نیست و از دید تیزبین حافظان نظام پنهان نخواهد ماند .
همه گرایشها و سلائق سیاسی که به قانون اساسی ، ولایت فقیه و مبانی امام عزیز و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارکان جمهوری اسلامی پایبند هستند ، در عمل وفاداری خودرا به اثبات می رسانند .
بنابراین گروههای درون نظام اجازه نخواهند داد ، افرادیکه دل در گرو نظام الهی ندارند زیر چتر آنها ارزشها و اعتقادات مردم را نشانه گرفته و تحت شعار آزادی نقد ، اساس جمهوری اسلامی را هدف قرار دهند و فتح سنگر به سنگر ارکان نظام مقدس را زمزمه و ترویج نمایند .
جوانان هوشیار و بیدار با هر سلیقه سیاسی در هنگام ضرورت با وحدت و اقتداء به رهبر فرزانه انقلاب از جمهوری اسلامی میراث گرانبهای امام بزرگوار و خدمات دولت خدمتگزار تدبیر و امید پشتیبانی خواهند کرد.
مردم شهیدپرور شهرستان قرآنی استهبان زمزمه های که از دهان عده ای ناآگاه شنیده شده را تحمل نخواهند کردو در صورت تکرار قاطعانه پاسخ خواهند داد.
از همه نیروها در مناصب مختلف و همه دستگاههای اجرایی ، احترام و اجرای قانون و حمایت از برنامه های دولت منتخب مردم و رعایت حقوق شهروندان را خواهانم .
اینجانب جانبازیهای شهداء والامقام و همرزمان عزیزم را در همه حال مد نظرداشته از همه اقشار مردم درخواست می نمایم با وحدت همیشگی در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه شرکت نمایند و اقتدار و اتحاد ملی و همبستگی اجتماعی خودرا به جهانیان اعلام نمایند .

محمد مهدی شرفی
فرماندار شهرستان قرآنی استهبان