فرماندار استهبان در مراسم تجلیل از اساتید بهار نکو گفت: بهار نکو در استهبان یکی از مراکز موفق مردمی سطح استان فارس می باشد و اولین شهرستانی هستیم که جلسات مشاوره ای زوجین پر بار می باشد و به مشاورین مراجعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ فرماندار شهرستان استهبان، ضمن تشکر از فعالیت و برنامه های مرکز بهارنکو و تاثیر فعالیت های این مرکز بر روند کاهش آمار طلاق، لزوم حمایت همه جانبه فرمانداری و سایر بخش ها از مرکز بهارنکو را امری ضروری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده دانست.

یوسف کارگر تصریح کرد : گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو با جایگاهی ممتاز در پاسخ گویی به نیاز های جامعه در ساحت های مختلف زندگی یکی از معتمدترین موسسات برای جریان سازی فرهنگی، اجتماعی و پیشرو در خلق و توسعه مفاهیم و مدل های علمی و اجرایی با تمرکز بر خانواده و سبک زندگی؛ دارای مرجعیت علمی و فرهنگی و عملکرد آن معیاری برای ایجاد و ارزیابی موسسات مشابه در سطح ملی، منطقه ای خواهد بود.

فرماندار استهبان با بیان اینکه برنامه‌های حمایتی بهارنکو تا ۵ سال اول زندگی جهت زوجین پیش بینی شده است و در تلاش است تا در کاهش آمار طلاق زیر ۵ سال اثر گذار باشد ،بیان داشت:
بهارنکو در حوزه آسیب های اجتماعی خانواده هر کمکی که بتواند را دریغ نخواهد کرد.