سعدیا بی وجود “صحبت یار”
همه عالم به هیچ نستانیم

آیین تکریم و پاسداشت چهره های برجسته فرهنگی و هنری با عنوان صحبت یار در استهبان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری استهبان فردا امید کیامرث، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان همراه با محمود حسن زاده، رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان به اتفاق محمد رضا آل ابراهیم، احمدرضا گلزار، مجید فرهمندی، سعید خوشخو و حسام ایزدپناه از فرهنگوران و هنرمندان شهرستان به دیدار سید حسن کشفی یکی از هنرمندان خلاق و برجسته خوشنویسی و عکاسی رفتند.

امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت آیین صحبت یار با هدف پاسداشت چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر شهرستان و آشنایی جامعه با فرهیختگان و هنرمندان برگزار می گردد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت حفظ شأن و تقویت جایگاه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و معرفی آنها به جامعه قطعا می تواند نقش بی‌بدیلی در ارتقاء سطح و کیفیت فرهنگ عمومی جامعه ایجاد کند.

امید کیامرث اظهار داشت برنامه صحبت یار یک برنامه قدردانی و تجلیل از فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان است که با همراهی فعالان این حوزه اتفاق می افتد و پیرامون مسایل و مشکلات مختلف به گفت و گو می پردازد.

شایان ذکر است در نخستین نشست صحبت یار، اهالی فرهنگ از کارگاه نقاشیخط حسام ایزدپناه بازدید کردند و میهمان این هنرمند ارزنده بودند.

 

بیوگرافی :
سید حسن کشفی
دبیر آموزش و پرورش
اخذ مدرک ممتاز خوشنویسی  ۱۳۷۱
مدرس و سرپرست انجمن خوشنویسان استهبان  ۱۳۸۴-۱۳۷۴
عکاسی تجربی -از سال ۱۳۸۱
فعالیت فیلم سازی در زمینه مستند در کانون فرهنگی آموزش وپرورش  – از ۱۳۸۵