کارگاه آموزشی خانواده فطری به مدت سه روز در استهبان برگزار شد

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با همکاری شورای فرهنگ عمومی و دبیرخانه شورای قرآنی نخستین کارگاه آموزشی خانواده فطری در استهبان برگزار شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری استهبان فردا  گفت این کارگاه به مدت سه روز و با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسین افلاکیان با موضوعات خانواده، تربیت فرزند، رمز موفقیت در خانواده سالم، جوانی جمعیت و آسیب های موجود در خانواده در محل تالار شمس اصطهباناتی و مدارس متوسطه دوم دخترانه برگزار شد.


امید کیامرث ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کارگاه خانواده فطری بیان داشت در کارگاه های برگزار شده بیش از ۸۰۰ نفر دانش آموز از مدارس استقلال، فارابی، شاهد نرجس یک و دو و خاتم الانبیاء حضور داشتند و از کارگاه های برگزار شده بهره مند شدند وی اشاره داشت در این پایان این کارگاه ها میهمان برنامه به سئوالات حضار پاسخ دادند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در ادامه ابراز داشت در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، این اداره میزبان حضرت حجت الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه شهرستان، یوسف کارگر فرماندار، فرماندهی سپاه پاسداران، جمعی از مسئولین، فرهنگیان، بسیج طلاب، بسیج اساتید و فرهنگ وران در محل تالار شمس بود که حجت الاسلام والمسلمین افلاکیان میهمان برنامه در مورد مباحث خانواده فطری برای مدعوین به ایراد سخن پرداخت.


شایان ذکر است در برگزاری این کارگاه اعضاء شورای فرهنگ عمومی، دبیرخانه شورای قرآنی، امام جمعه شهرستان، فرماندار استهبان، مدیر اداره آموزش و پرورش، شهردار استهبان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و رییس شبکه بهداشت و درمان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان همکاری کردند که از آنها تشکر و قدردانی می گردد.

 

پایان خبر : مجید فرهمندی