محمد فرزانه رییس هیات فوتبال شهرستان استهبان با ارسال نامه ای به جمشید اسماعیلی ، از سمت خود استعفا داد.

بر اساس گزارشات رسیده به  پایگاه خبری استهبان فردا  در حاشیه برگزاری جام رمضان که با تاخیری چند هفته ای در استهبان در حال برگزاری بود ، بعد از اتفاقات بازی بین تیم های بازرگانی خیرده و شاهین در سالن فرشتگان و جلوگیری مسئولین برگزاری مسابقات از حضور تماشاگران و به تبع آن بیرون کردن اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم زنده یاد کوهپیما صدرنشین مسابقات از جایگاه تماشاچیان که به اعلام انصراف این تیم از ادامه حضور در جام رمضان منجر شد، فرزانه عطای صندلی ریاست هیات فوتبال را به لقایش بخشیده و همان شب به صورت شفاهی استعفای خودش را اعلام کرد و نامه رسمی استعفا را نیز  روز بعد در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۰ تقدیم رییس اداره ورزش و جوانان استهبان نمود.

تیم فوتسال زنده یاد کوهپیما صدرنشین جام رمضان استهبان

متن نامه استعفای محمد فرزانه به شرح زیر می باشد:

ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان استهبان
جناب آقای جمشید اسماعیلی

با سلام
احتراما ضمن تشکر از حسن اعتماد شما و جناب آقای غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس در انتخاب بنده به عنوان رییس هیات فوتبال شهرستان استهبان به استحضار می رساند، ابنجانب به دلیل پاره ای از مشکلات شخصی امکان ادامه فعالیت در این سمت را ندارم. جا دارد از تمامی اعضای محترم هیات فوتبال (سپاس ویژه از تک تک این عزیزان)، پیشکسوتان گران سنگ، داوران عزیز، سرپرستان محترم تیم ها و تماشاگران که در این چند ساله نهایت همکاری را با بنده و هیات فوتبال داشتند تقدیر و تشکر نمایم. در انتها یادآور می شود، به دلیل تعویض سیستم آبیاری زمین چمن و عملیات زیبا سازی استادیوم، مقدار اندکی بدهی باقی مانده که ظرف پانزده روز آینده تسویه خواهد شد و مجموعه بدون داشتن یک ریال بدهی مالی به رییس بعدی هیات فوتبال تحویل داده خواهد شد.

در پایان از همه عزیزان طلب حلالیت می کنم و امیدوارم اگر قصوری از بنده سر زده است به بزرگواری خود، بر بنده حقیر ببخشید. سوگند یاد می کنم که در این مدت چند ساله تمام تلاش خود را به کار گرفته و هدفی جز سربلندی فوتبال و فوتسال شهرم نداشته ام.

با احترام – محمد فرزانه
دوم خردادماه هزار و چهارصد