ظرفیت بخش کووید بیمارستان استهبان تکمیل شد!

هشدار رئیس بیمارستان امام خمینی استهبان: کرونا تمام تخت‌های بیمارستان را اشغال می‌کند!

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) استهبان دکتر مطوس ریاست محترم بیمارستان استهبان در خصوص افزایش بی سابقه مبتلایان کرونا در استهبان گفت: آمار بیمارانی که تخت های بیمارستان را به دلیل بیماری کرونا اشغال کرده اند نسبت به چند هفته قبل افزایش بسیار زیادی داشته که نشانگر سیر صعودی و شیب تند این بیماری در شهرستان استهبان است.

به گفته رئیس بیمارستان امام خمینی استهبان بیماری کرونا در استان فارس همچون دیگر استانهای کشور خانوادگی شده و ادامه کم توجهی ها به پروتکل‌های بهداشتی قطعا می تواند عواقب خطرناکی را به دنبال داشته باشد.

دکتر مطوس با اعلام تکمیل ظرفیت تخت های بخش کووید این مرکز در پیک سوم شیوع کرونا اظهار داشت: روند صعودی ابتلا به کرونا را به طور قابل توجهی با شیب تندتر نسبت به قبل داریم و از شهروندان گرامی درخواست میکنیم مسائل بهداشتی را به عنوان معیار اصلی مقابله با کرونا در نظر بگیرند و به سمت رعایت بهداشت در جامعه سوق پیدا کنند و به یاد داشته باشند کادر درمان به تنهایی نمی تواند با شیوع بی سابقه کرونا در شهرستان مقابله کند و نیاز به همت همگانی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با این بیماری وجود دارد.

ایشان در پایان از مردم و خیرین عزیز درخواست کردند کمک های خیرخواهانه خود را به حساب مجمع خیرین سلامت واریز نمایید. بدون همراهی مردم و خیرین گذر از این بحران امکان‌پذیر نخواهد بود.

شماره کارت:
۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۱۴۶۲
شماره شبا:
۷۷۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۸۲۲۹۷۷

به نام خیرین سلامت استهبان