جلسه شورای اداری شهرستان استهبان با حضور فرماندار، ائمه جمعه استهبان و رونیز و رؤسای کلیه ادارات و شوراها در محل سالن شهید مرشدی سپاه استهبان برگزار شد.

به گزارش استهبان فردا فرماندار استهبان ضمن تبریک آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) و همچنین تبریک هفته وحدت و بسبج اظهار داشت : به گفته مقام معظم رهبری بسیج پدیده کم نظیر است و هفته بسیج یادبود ، تدبیر و درایت ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) بود

وی افزود: بسیجیان ما برای مدافع نظام ، ولایت، خاک و میهن و هر کجا نیاز بوده خوش درخشیده اند و عمده عملیات های دفاع مقدس بر عهده بسیجیان بود و با ارتباط معنوی که داشتند همه هستی خودشان را برای انقلاب فدا کردند.

فرماندار استهبان بیان کرد: باید با فضاسازی سردرب ادارات در هفته بسیج حال و هوای بسبجی ایجاد کنیم و هرچه با شکوه تر برنامه های این هفته را اجرا کنیم و یاد و خاطره شهداء را گرامی بداریم.

نماینده عالی دولت با بیان نزدیک شدن به چهلمین سالگرد جشن انقلاب تصریح کرد: با رهبری های مقام معظم رهبری ، دولت محترم و حمایت و استقامت مردم و به کوری چشم دشمنان جشن پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کنیم و هریک از ادارات با تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب راه اندازی کنند و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی را به مردم اطلاع رسانی نمایند.

فرماندار استهبان با بیان اینکه وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است و باید آنرا پر رونق تر کنیم گفت به همین منظور بازرسی از ادارات توسط بازرسان فرمانداری انجام می شود و نقاط ضعف و قوت آن اداره بیان می شود و این نیز در نمره ارزشیابی ادارات تاثیر گذار خواهد بود و نتیجه آن به ادارات کل و استانداری ارسال می شود.

نماینده عالی دولت افزود : روسای ادارات جهت رفتن به ماموریت و مرخصی با تعیین جانشین به فرمانداری اعلام نمایند و با چک کردن شبکه دولت نامه های اداری را در اسرع وقت پاسخ دهند.

در ادامه فرماندار استهبان ضمن تشکر از زحمات چند ساله صمد تیرانداز رئیس راه و شهر سازی و نادر ضیائی بخشدار رونیز مجید اصطلاحی را به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی ، غلامرضا دل افکار را به عنوان مسئول بخش رونیز و عبد الرسول طالب پور رابه عنوان حراست فرمانداری معرفی نمودند .

شورای اداری استهبان

جلسه شورای اداری استهبان