? پیام دکترمسعودی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

✴ در سیزدهم آبان ماه سه واقعه مهم در سه دوره مختلف این روز را به روزی به یادماندنی و تاریخی تبدیل کردند.

◀ در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند.
◀ در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی توسط دژخیمان رژیم شاه، به خاک و خون کشیده شدند.
◀ در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

در این روز بزرگ، شکوه سلطه‏ ى استکبار در ایران فرو ریخت و ملت بزرگ ایران نشان داد با زورگویى، دسیسه و استکبار می توان مقتدرانه مقابله کرد و با پایداری و استقامت به پیروزی و استقلال رسید.
تسخیر لانه‌ی توطئه و جاسوسی که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیده شد؛ به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در دل ها زنده کرد و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است.
سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۹۷ نیز مردم فهیم ایران اسلامی با درس بزرگ از عاشورا و اربعین، آزادگی و شجاعت و غیرت و عزت انقلابی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و با انسجام و اتحاد و همدلی و با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه و با اقتدا کردن به سید و سرور شهدا و با تکیه بر توانمندی های داخلی کشور عزیزمان تحریم را شکست می دهیم و با شکست تحریم، سیلی محکم دیگری به آمریکا خواهیم زد.
تجربه گرانسنگ مبارزه با استبداد و استکبار، تکلیف سنگینی بر دوش مسئولان و مردم ؛ دانش آموزان و دانشجویان می نهد که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم .اینجانب
به نمایندگی از مردم شریف شهرستان های نی ریز و استهبان و استان فارس سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام این روز بزرگ را گرامی داشته، از دولت و ملت بزرگ و متمدن می خواهم با تکیه بر علم و دانش و تلاش و برنامه ریزی و همدلی و هم افزایی پرچم استکبار ستیزی و عزت و شرف را برافراشته نگاه دارند که عزت و استقلال این کشور در سایه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و همبستگی و اتحاد بدست آمده است و حفظ و حراست خواهد شد و نقشه های پلید دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
مسعودی
نماینده مردم شریف شهرستان های نی ریز و استهبان و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس