اعلام انزجار اصلاح طلبان استهبان از جریان برانداز

مجمع اصلاح طلبان استهبان با صدور و انتشار بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از جریان برانداز ، بر حرکت مداوم در خط سیر اصلاح عقلانی و به سوی فردایی بهتر به‌عنوان آرمان نهایی اصلاح طلبی تاکید کرد.

متن این بیانیه که در کانال اطلاع رسانی اصلاح طلبان استهبان منتشر شده است را در ادامه بخوانید :

بسمه تعالی

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَهً مِّن دُونِکُمْ لَا یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ ۚ……

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! محرم اسراری از غیر خود، انتخاب نکنید! آنها از هرگونه شرّ و فسادی در باره شما، کوتاهی نمی‌کنند. آنها دوست دارند شما در رنج و زحمت باشید. (نشانه‌های) دشمنی از دهان (و کلام) شان آشکار شده؛ و آنچه در دلهایشان پنهان می‌دارند، از آن مهمتر است……..
ال عمران آیه ۱۱۸

? اصلاح طلبی اندیشه ای است باورمند به آرمان ها و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، که همواره در چهارچوب آن و با تکیه بر ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

? آرمان نهایی اصلاح طلبی حرکت مداوم در خط سیر اصلاح عقلانی و به سوی فردایی بهتر است.

? از این رو مجمع عمومی و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استهبان ، ضمن اعلام استقلال هویتی و عملکردی، انزجار خود در مقابل براندازان و بدخواهان مردم عزیز ایران ، رفتار هیجانی افراد نادان، در تحریف و کشاندن اخبار جریانات سیاسی درون کشور به شبکه های معاند خارجی را بیان ، و اقداماتی از این دست را به شدت محکوم میکند و بر این باور است که این اقدامات جهت تخریب و ضربه زدن به جریانات سیاسی کشور است.

?
شورای هماهنگی اصلاح طلبان، همگام با مردم وطن دوست شهرستان استهبان،این قبیل رفتارها را به شدت محکوم ، و‌خواستار برخورد قانونی با انتشار دهندگان چنین اخباری است.

? مجمع اصلاح طلبان استهبان

https://t.me/esesnews