« بسم الله الرحمن الرحیم »

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند

شکر و سپاس پروردگار هر دو عالم که سعادت خدمت گذاری به مردم شهر و دیارم را چند صباحی به این حقیر عطا فرمود.

با استعانت از پروردگار متعال و همراهی بزرگان و یاران و همراهان و با عشق و علاقه و میل خدمت به شهر و دیار خوبان و با گذر از مصائب بیشمار خدمت را آغاز کردیم .

بدون آنکه شب را از روز بشناسیم در کنار دوستان و همراهان در راه هدف، برای ساختن شهری زیبا و با نشاط ، شایسته مردم مهربان شهرم مجدانه و شبانه روز تلاش کردیم .

«و آنچه شد ، هست، برای دیدن و قضاوت هر ذهن بیدار مثبت اندیش»

سپاس صمیمانه و خالصانه از یاران ، بزرگان ، دوستان و همراهان امام جمعه عزیز و دلسوز شهرم که آنچه از راه خدمت باقی ست مدیون حمایت های بی دریغ این بزرگوار است.

فرماندار عزیز ، برادر بزرگواری که همواره با صبر و بردباری همراه بودند.

اعضای محترم شورای شهر( تنها آن دوستانی که دوست بودند و همراه) روسای محترم ادارات ، نهادها و ارگان‌ها ، فرمانده محترم سپاه استهبان ، فرمانده محترم نیروی انتظامی همکارانم ، کارگران و کارمندان زحمت کش شهرداری که بی شک بار زحمات بر دوش این زحمت کشان بود.

دوستانم در اطاق فکر ، شهرداران محله ، هنرمندان و ورزشکاران و مردم عزیز و شریف استهبان ، آن بزرگانی که در پایان ، برای ماندن این حقیر تلاش ها کردند.

و اما به دلیل مشغله کاری و اعتراض به تخریب مسئولان بومی توسط عده ای همشهریان!!!!! انگشت شمار که نه خود خدمتی به شهر و مردم داشته اند و نه تاب و تحمل خدمت دیگر همشهریان دارند ، توفیق حضور در مراسم تودیع و معارفه نداشتم لذا از محضر امام جمعه معزز ، فرماندار عزیز و دوستانم ، مردم شریف استهبان پوزش می طلبم.

انتصاب جناب آقای تاج پیکر را تبریک عرض می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و قطع یقین برای هر نوع حمایت ، همکاری و همفکری با این برادر اعلام آمادگی می کنم .

امید آنکه در آینده ای بهتر بتوانم بیشتر از پیش به مردم شهرستانم ، استهبان ، ایج ، رونیز ، خیر و رودبال خدمت کنم و شهرستانی بسازیم که چون نگینی بدرخشد.
انشالله

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

«احمد فقیهی کیا»

۸ / اسفند / ۱۳۹۶

 

کیافقیهی احمد