با سلام و عرض ادب خدمت همه همشهریان ورزش دوست و دوستداران اسب سواری ، رئیس و اعضای محترم هیات سوارکار‌ی، سوارکاران عزیز و همراهان بزرگوار در هیاتهای ورزشی که با یاری و مدد شما عزیزان این رویداد بزرگ انجام گرفت . بنده درابتدا از همه کسانی که به هر نوع در برقراری نظم و اجرای این مسابقه کمک کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

دوستان عزیز این رویداد از نظر مدیریتی و اجرا برای اولین باردرسطح استان بسیار عالی  بود.

البته باید به عنوان یک تجربه نقصهاو کاستی ها را در یک جلسه هم اندیشی آنالیز شود و همه باهمفکری به هم کمک کنیم تا درآینده هم در اجرا و هم در ترکیب تیم شهرستان قوی تر ظاهر شود .

جا دارد از دوستان که عاشقانه به شکل گیری این رویدادکمک کردند سپاسگزاری نمایم.

اما امروز نمره عالی را مردم بافرهنگ و حامی بزرگ شما گرفتند. این حرکت وحضور، مسئولیت ما را چندبرابر می کند.

امیداست همه و همه دست دردست هم دهیم و فارق ازخود رای ها و خودکامگی ها درتوسعه وپیشرفت این ورزش صادقانه کمک کنیم.

ضمنابنده ازکسانی که کمک مالی،ماشین الات،انرژی شخصی،و وقت خود وخانواده گذاشتند مجددا تشکرمی کنم و از روسای ادارات ، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، اداره راه و شهرسازی، فرماندارعزیز، شورای شهر، مسئول دفتر آقای دکترمسعودی، فرمانده سپاه، مسئول تربیت بدنی سپاه، همکارانم در اداره ورزش و جوانان استهبان ، رئیس هیات سوارکاری استان فارس و همه بزرگوارنی که در برگزاری این رویداد بزرگ مارایاری دادند صمیمانه سپاسگزارم.

 

جمشید اسماعیلی

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان استهبان

 


 

شایان ذکر است : اولین مسابقه کورس سوارکاری به میزبانی شهرستان استهبان به مناسبت دهه فجر در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶با حضور ۳۵ راس اسب از شهرستانهای استهبان ، گراش، لار، اوز، جهرم، فسا، داراب، زرین دشت، نی ریز، ششده وقره بلاغ، سروستان به رقابت پرداختند که در نهایت اسب زلزله به مالکیت رحیم اکبری و چابک سواری محمد بذرافکن از استهبان مقام اول، اسب کوهستان به مالکیت ذبیح الله شبان و چابک سواری مرتضی پور شمسی از گراش دوم و اسب عقاب به مالکیت عبدالحمید شوری و چابک سواری ابوذر هاشمی از گراش سوم شدند.

همچنین کاپ اخلاق مسابقه به آقای فضل الله معرفی چابک سوار با اخلاق شهرستان استهبان اهدا گردید.