به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا در آستانه بازگشایی مدارس و همزمانی آن با هفته پرفضیلت دفاع مقدس، جعفر صادقی فر در پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و مدیران تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر ماه مهر از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش آموزان و صاحبان علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان در محافل علم و فضیلت گسترانید.

آنچه مهر امسال را متمایز می سازد همزمانی آن با آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی و فرجه الشریف است.

همچنین تقارن مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور خلق حماسه بزرگ مردانی از خیل معلمان وشاگردان مکتب ایثار و شهادت و فرصتی برای تجدید میثاق مجدد باآرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.

در چنین فرصت مغتنمی آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی همکاران ارجمند، پرتلاش و فرهیخته ودانش آموزان جویای دانش ومعرفت صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم باتوکل به خداوند متعال استوارتر و بانشاط تر از قبل برای رسیدن به مدارج عالی علمی و معنوی و در مسیر رونق و شکوفایی چرخه های تولید علم ودانش حرکت کرده و آینده ای روشن را از نظر علمی و مدیریتی برای میهن عزیزمان ایران اسلامی رقم بزنید.

جعفر صادفی فر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان استهبان