به مناسبت دهه ی پر فروغ فجر انقلاب اسلامی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و گروه هنری شیدا با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ عمومی جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری نمایش طنز “خواستگاری پادشاه” در محل تالار شمس اصطهباناتی نمود.
سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی عملکرد انجمن هنرهای نمایشی مشارکت و حضور گرم هنرمندان را در برگزاری نمایش طنز و ایجاد شور و نشاط اجتماعی مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهرستان استهبان در تولید نمایش های طنز و دیگر نمایش ها دارای پتانسیل های قوی و مستعد می باشد که همواره مورد استقبال عموم همشهریان واقع گردیده است .
وی با بیان اینکه در کارهای فرهنگی باید همیشه حرکت به سمت جلو باشد عنوان کرد معتقدیم که باید از همه هنرمندانی که به افزایش تولیدات پرمحتوا همراه با خلاقیت و نوآوری کمک می نمایند حمایت کنیم.
کیامرث ادامه داد امروز نیاز به امر آموزش و توانمند سازی خانواده ها در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیش از پیش احساس می شود و باید این مهم از سوی مسئولین و مردم مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرد.
ایشان نمایش مذکور را حاصل تلاش و زحمات چهار ماهه گروه هنری شیدا به سرپرستی آقای علی مستفیضی با بازی رضا کریمی نژاد، علی مستفیضی، حمید رضا فعله کار، محمد رضا رضامند، ابوالفضل صادقی، مصطفی کاتب و حیدر سپهدار برشمرد و ادامه داد این نمایش از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ بهمن ماه به مدت یازده شب از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ شب در محل تالار شمس اصطهباناتی در حال برگزاری است.