دکتر آفرینی مسئول آموزش و پژوهش تئاتر فارس با حضور در دفتر نظام مهندسی استهبان و گفتگو با مهندس وحید رحیمی ، رییس دفتر نظام مهندسی شهرستان استهبان خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری بین انجمن نمایش ونظام مهندسی استهبان گردید و با توضیح این مطلب که پیرو سیاست کلی سازمان نظام مهندسی فارس ، زمینه این مهم در شهرستان های فارس آماده خواهد شد ادامه داد :

با نهایی شدن این مهم ، زمینه ارتباط دوطرفه و برد برد خانواده بزرگ نظام مهندسی و هنرمندان که از تاثیرگذارترین اقشار د جامعه هستند فراهم خواهد شد .

دکتر آفرینی ادامه داد : انجمن نمایش استهبان می تواند با انعقاد تفاهم نامه ای با اعمال حداقل ۳۰ درصد  تخفیف بلیط نمایش های اجرایی در سطح شهر زمینه حضور و استفاده حداکثری اعضای سازمان نظام مهندسی در برنامه های فرهنگی هنری را فراهم آورد و با این کار باعث بالارفتن مخاطب تئاتر در شهرستان گردد.

مسئول آموزش و پژوهش انجمن نمایش فارس با بیان اینکه هنر تئاتر موثرترین ارتباط را با مخاطب در کوتاهترین زمان را شکل می دهد ، خواستار ارتباط تنگاتنگ هنرمندان و اعضای سازمان نظام مهندسی شد .

در ادامه مهندس وحید رحیمی ضمن خیر مقدم به میهمانان عزیز با بیان اینکه ارتباط ما با هنرمندان ارتباطی نزدیک و دوستانه است بیان کرد:

در سالهای گذشته از هنر دوستان بهره بردیم و برای جشن روز مهندس امسال نیز  با دوستان مذاکرات صورت گرفته و برنامه های هنری در حال تدارک است .

رییس دفتر نظام مهندسی استهبان اظهار امیدواری کرد که سازمان نظام مهندسی استان فارس با تخصیص اعتبارات ویژه ی فرهنگی و هنری به دفتر استهبان زمینه مشارکت هر چه بیشتر این دفتر با هنرمندان استهبان را فراهم آورد .

علی مستفیضی که به نمایندگی از انجمن نمایش استهبان در این جلسه حضور داشت ، ضمن تشکر از برنامه ریزان این اقدام ، آمادگی انجمن نمایش را برای ارتباط دوسویه با نظام مهندسی برای شروع این اتفاق مهم اعلام کرد : در حال حاظر نمایش « خواستگاری پادشاه » در حال اجراست که ۵۰ درصد تخفیف برای اعضای نظام مهندسی استهبان در نظر گرفته خواهد شد .