آئین تکریم و معارفه رئیس صنعت ،معدن و تجارت شهرستان استهبان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبانیوسف کارگر فرماندار استهبان در آئین تکریم و معارفه رئیس صمت شهرستان که با حضور عباس پور معاون توسعه سازمان صمت استان فارس،رئیس اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه صنفی و برخی مدیران ادارات انجام شد ، ضمن تشکر از خدمات و عملکرد ارزنده برادر ارزشی و اخلاق‌مدار ابراهیم فیروزی در زمان تصدی در سمت رئیس اداره صمت شهرستان، برای برادر گرامی غلام عباس منصوری رئیس جدید صمت آرزوی موفقیت نمود و تاکید نمود، تعامل با کلیه اصناف و تسهیل‌گری در امور مربوط به مراجعین محترم و ارباب رجوع، می‌بایست در راس الویت‌بندی امور باشد.

فرماندار استهبان اظهار امیدواری کرد : با تعامل و ارتباط خوبی که بین اداره صمت، اتاق اصناف و اعضای هیات رئیسه این اتاق وجود دارد همانند سابق در جهت پایداری، شکوفایی و رشد و بالندگی اصناف شهرستان قدم برداریم و بازاریان عزیزشاهد یک خیز و تحول جدید در شهرستان باشند.

وی افزود :موفقیت مستلزم همکاری و همراهی و کار و تلاش جهادی و تعامل می باشد و بایستی همگی در راستای پیشرفت و توسعه شهرمان گام برداریم.

فرماندار استهبان با توجه به اینکه مردم شهرستان استهبان شایسته بهترین خدمت هستند ، خاطر نشان کرد: اداره صمت بعنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در جامعه، در این شرایط سخت اقتصادی نقش مهم و بسزایی در تامین اقلام ضروری و کالاهای موردنیاز مردم و همچنین مدیریت اقتصادی در بخش صنعت و تولید ایفا می‌کند.

در این آئین با لوح سپاس از زحمات و تلاش های ابراهیم فیروزی در زمان تصدی قدردانی
و طی حکمی از سوی رئیس سازمان صمت استان فارس، غلام عباس منصوری به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان استهبان منصوب و معرفی شد.

پایان خبر : مجید فرهمندی