اجتماعی » اخبار ویژه » استهبانی دیگر » سیاسی
کد خبر : 5276
دوشنبه - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
با حضور فرماندار و مسئولین استهبان

انتصاب غلام عباس منصوری به سرپرستی اداره صمت شهرستان استهبان

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبانیوسف کارگر فرماندار استهبان در آئین تکریم و معارفه رئیس صمت شهرستان که با حضور عباس پور معاون توسعه سازمان صمت استان فارس،رئیس اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه صنفی و برخی مدیران ادارات انجام شد ، ضمن تشکر از خدمات و عملکرد ارزنده برادر ارزشی و اخلاق‌مدار ابراهیم فیروزی در زمان تصدی در سمت رئیس اداره صمت شهرستان، برای برادر گرامی غلام عباس منصوری رئیس جدید صمت آرزوی موفقیت نمود و تاکید نمود، تعامل با کلیه اصناف و تسهیل‌گری در امور مربوط به مراجعین محترم و ارباب رجوع، می‌بایست در راس الویت‌بندی امور باشد.

انتصاب غلام عباس منصوری به سرپرستی اداره صمت شهرستان استهبان

آئین تکریم و معارفه رئیس صنعت ،معدن و تجارت شهرستان استهبان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبانیوسف کارگر فرماندار استهبان در آئین تکریم و معارفه رئیس صمت شهرستان که با حضور عباس پور معاون توسعه سازمان صمت استان فارس،رئیس اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه صنفی و برخی مدیران ادارات انجام شد ، ضمن تشکر از خدمات و عملکرد ارزنده برادر ارزشی و اخلاق‌مدار ابراهیم فیروزی در زمان تصدی در سمت رئیس اداره صمت شهرستان، برای برادر گرامی غلام عباس منصوری رئیس جدید صمت آرزوی موفقیت نمود و تاکید نمود، تعامل با کلیه اصناف و تسهیل‌گری در امور مربوط به مراجعین محترم و ارباب رجوع، می‌بایست در راس الویت‌بندی امور باشد.

فرماندار استهبان اظهار امیدواری کرد : با تعامل و ارتباط خوبی که بین اداره صمت، اتاق اصناف و اعضای هیات رئیسه این اتاق وجود دارد همانند سابق در جهت پایداری، شکوفایی و رشد و بالندگی اصناف شهرستان قدم برداریم و بازاریان عزیزشاهد یک خیز و تحول جدید در شهرستان باشند.

وی افزود :موفقیت مستلزم همکاری و همراهی و کار و تلاش جهادی و تعامل می باشد و بایستی همگی در راستای پیشرفت و توسعه شهرمان گام برداریم.

فرماندار استهبان با توجه به اینکه مردم شهرستان استهبان شایسته بهترین خدمت هستند ، خاطر نشان کرد: اداره صمت بعنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در جامعه، در این شرایط سخت اقتصادی نقش مهم و بسزایی در تامین اقلام ضروری و کالاهای موردنیاز مردم و همچنین مدیریت اقتصادی در بخش صنعت و تولید ایفا می‌کند.

در این آئین با لوح سپاس از زحمات و تلاش های ابراهیم فیروزی در زمان تصدی قدردانی
و طی حکمی از سوی رئیس سازمان صمت استان فارس، غلام عباس منصوری به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان استهبان منصوب و معرفی شد.

پایان خبر : مجید فرهمندی