امید کیامرث با ارسال پیامی به پایگاه خبری استهبان فردا از پایان دوران مسئولیت ۷۴ ماهه ی خود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان خبر داد.

متن پیام امید کیامرث به شرح زیر است :

 

سرِ ارادتِ ما و آستانِ حضرت دوست

که هر چه بر سرِ ما می‌رود ارادتِ اوست

نظیرِ دوست ندیدم اگر چه از مَه و مِهر

نهادم آینه‌ها در مقابلِ رخِ دوست

 

مسئولین محترم

هنرمندان و فرهنگ وران گرانقدر

درود فراوان بر شما

 

همانطور که شاید بر شما پوشیده نباشد، بنده حقیر پس از سال‌ها تلاش در عرصه فرهنگ و هنر و توفیق خدمت رسانی به فرهنگ وران، هنرمندان و همه مردم شریف استهبان، امروز بار این مسئولیت را بر زمین نهادم لذا در صورت مشاهده قصور، کم کاری و کم لطفی از سوی بنده، از همه شما بزرگواران طلب عفو و بخشش می نمایم.

 

اینجانب از حمایت ها و همکاری های صمیمانه مهندس حمیدرضا قانعی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، معاونین و همکاران ایشان، حضرت حجه الاسلام والمسلمین مصطفی خاوری امام جمعه معزز و سابق استهبان، حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید جعفر ساجدی امام جمعه استهبان، مدیران و رؤسای محترم ادارات و نهادهای دولتی، شهردار محترم، رییس محترم شورای اسلامی شهر، اعضا محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اصحاب فرهنگ و هنر، اصحاب رسانه،  انجمن های فرهنگی هنری، پیشکسوتان فرهنگی و هنری و کلیه یاری گرانم در این عرصه تشکر و قدردانی می نمایم.

 

ارادتمند همه شما خوبان

امید کیامرث

 

شایان ذکر است حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس طی حکمی مهدی آقایی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان منصوب کرد.