فرماندار استهبان ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان در جشنواره کتابخوانی رضوی ، بیان داشت : برگزاری جشنواره ها و مسابقات با معرفی کتاب های خواندنی می تواند یکی از راه های جذب مردم به کتابخوانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا متن پیام فرماندار استهبان به شرح زیر می باشد :

بسمه تعالی
جشنواره کتابخوانی رضوی، رویدادی مزین به نام ائمه اطهار است و شرکت در این جشنواره با هدف آشنایی با کتاب های با ارزش، پیرامون ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) و اهل بیت (ع)، ترویج فرهنگ رضوی و فرهنگ غنی اسلامی امری مهم و پسندیده است.
جشنواره کتابخوانی رضوی تأثیر بسزایی در ارتقای سطح مطالعه در جامعه دارد. این جشنواره فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با زندگانی امام هشتم(ع) و تشویق عموم به کتاب وکتابخوانی است.
کتابخانه های عمومی با ایجاد بستری برای مطالعه و برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی مانند جشنواره کتابخوانی رضوی به پویایی و نشاط جامعه در حوزه خواندن و کسب آگاهی کمک شایانی می کنند.
جشنواره‌ کتابخوانی رضوی فرصت ارزشمندی است تا علاوه بر آشنایی همه گروه‌های سنی و علاقمند به کتاب و کتابخوانی با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، موجبات اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین گروه های مختلف به ویژه نسل جوان، پویا و با نشاط امروز ایران اسلامی فراهم شود.
برگزاری جشنواره رضوی یکی از برنامه های مفید و کاربردی نهاد کتابخانه ها در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و نیز ترویج فرهنگ رضوی است این جشنواره با معرفی کتاب های مفید و موثر و همچنین تنوع در شیوه برگزاری مسابقه می تواند ارتباط بسیار خوبی با جامعه مخاطب به منظور شناخت ائمه معصومین (ع) برقرار کند.
یوسف کارگر
فرماندار شهرستان استهبان