یوسف کارگر فرماندار استهبان در جلسه بررسی چگونگی روند اجرای مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان استهبان که با حضور روسای ادارات مرتبط در محل فرمانداری تشکیل شد، بیان داشت :
مدیران پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار به شهرستان استهبان باشند.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از  روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ فرماندار استهبان با قدردانی از دکتر ایمانیه استاندار فارس جهت به اجرا در آمدن ایمن سازی محور ابج به رودبال و پایانه صادراتی انجیر تصریح کرد:دولت تلاش کرده با همدلی و هماهنگی با سایر مسئولین خدمات خود را ارائه دهد و روسای ادارات باید تا حصول نتیجه تلاش کنند.

یوسف کارگر تکمیل زیر ساخت های ارتباطی را از جمله اهداف دولت در شهرستان استهبان عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای طرح های نیمه تمام مدنظر است که در سفر استاندار فارس از آنها بازدید شد و باید برای اتمام آن از سوی هر دستگاه متولی پیگیری لازم به عمل آید.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: اگر به چهارچوب برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در سفر استاندار محترم، نظر اجمالی داشته باشیم مشکلات زیربنایی در آن گنجانده شده که در صورت اجرای همه آنها بسیاری از مشکلات شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استخر سرپوشیده استهبان که از دیگر مصوبات این سفر بوده و به زودی با تکمیل صد درصدی شاهد افتتاح آن خواهیم بود ، افزود : مدیران موظف هستند در صورت وجود مشکل ، به فرمانداری گزارش نمایند تا طی مکاتباتی با استانداری فارس جهت مرتفع شدن آن انجام گردد.

۱۵ مصوبه استاندار فارس به شهرستان استهبان مرتبط با بخش های مختلف اعم از راه و شهرسازی، بهداشت و درمان،اورژانس، آب شرب،توسعه شهرک صنعتی، برق ، ورزشی ،پوشش دیجیتال، آنتن دهی تلفن همراه ،دانشگاهی و گمرک تخصصی انجیر می‌توان برشمرد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاد شد.