سعدیا بی وجود “صحبت یار”
همه عالم به هیچ نستانیم

آیین تکریم و پاسداشت چهره های برجسته فرهنگی و هنری با عنوان “صحبت یار” برگزار شد.

امید کیامرث، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان به اتفاق مسعود غفرانی، احمد گلزار، مجید فرهمندی و محسن ایوبی از فرهنگوران و هنرمندان شهرستان به دیدار محمدباقر شمس اصطهباناتی یکی از نویسندگان و فرهنگوران ارزشمند و نامی استهبان رفتند.

امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت آیین صحبت یار با هدف پاسداشت چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر شهرستان و آشنایی جامعه با فرهیختگان و هنرمندان برگزار می گردد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت حفظ شأن و تقویت جایگاه نویسندگان، فرهنگوران و اهالی قلم و اندیشه و معرفی آنها به جامعه قطعا می تواند نقش بی‌بدیلی در ارتقاء و کیفیت فرهنگ عمومی جامعه ایجاد کند.

امید کیامرث اظهار داشت برنامه صحبت یار یک برنامه قدردانی و تجلیل از فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان است که با همراهی فعالان این حوزه اتفاق می افتد و پیرامون مسایل و مشکلات مختلف به گفت و گو می پردازد.

شایان ذکر است دبیر شورای فرهنگ عمومی در آیین تجلیل و قدردانی تازه خود به دیدار محمدباقر شمس اصطهباناتی شاعر و نویسنده خلاق و ارزشمند استهبان و مقیم شیراز رفت و پس از گفت و گو با ایشان از وی تجلیل کرد.