به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران شهرداری استهبان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین ادارات و نهادها و جمعی از کارگران زحمتکش در سالن بعثت شهرداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس جوکار ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر سخنان خود را با فرمایش امام خمینی (ره) که هر روز روز کارگر است و اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد و الا هر روز روز کارگر است آغاز کرد.

شهردار استهبان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران زحمتکش شهرداری اظهار داشت: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری است و در سایه زحمات این عزیزان است که عمران و آبادانی و تمیزی و پاکیزگی مهمان شهرها می‌شود و همچنین کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به‌سزایی داشته و با یاری و همراهی شما می‌توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست بیابیم.

گفتنی است در این مراسم از مهندس جوکار به پاس تکریم کارکنان زحمتکش شهرداری توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای سرود توسط مدرسه آتیه ، اهدای لوح تقدیر و تندیس به کارگران نمونه و همچنین اهدای جوایز مسابقه نشر خوبی ها که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رضائی نژاد شهرداری و حوزه بسیج کارگری سپاه برگزار شد بود.

در پایان با ضیافت نهار از کارگران خدوم شهرداری استهبان پذیرایی شد.