با حضور یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان و امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی با مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان مسایل و مشکلات اداره و انجمن های فرهنگی و هنری در تمامی رشته ها گفت امیدواریم از اعتبارات شهرستانی پیش رو مساله سرمایش و گرمایش اداره و عایق کاری پشت بام تالار شمس اصطهباناتی مرتفع گردد.

امید کیامرث در بخش دیگری از اظهارات خود گفت انجمن های فرهنگی و هنری از ظرفیت و توان بالایی در برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها و همایش ها برخوردارند و همواره باید این توانایی ها مورد توجه و حمایت مسیولین امر قرار گیرد.

یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان نشست فرهنگی و هنری خواستار برگزاری مستمر این جلسات شد و خاطرنشان کرد : خوشبختانه با تلاش و همت شما هنرمندان چراغ فرهنگ و هنر شهرستان در همه حوزه ها روشن است و امید است با حمایت همه جانبه از سوی مسئولین به رفع مشکلات منجر شود.

نائب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت یکی از مواردی که می توان به واسطه آن توجه ویژه ای به هنر و هنرمندان داشت مساله وقف است وی اظهار داشت با برنامه ریزی دقیق و جهت دار در مورد وقف می توان در حوزه های گوناگونی مانند فرهنگ و هنر، ورزش و بهداشت از آن بهره برد.

فرماندار استهبان اظهار داشت در کمیته برنامه ریزی شهرستان مسائل و مشکلات موجود و خواسته های بر حق مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری به صورت ویژه بررسی و حل و فصل خواهد شد.

گفتنی است در این نشست مسئولین انجمن های داستان نویسان ، خوشنویسان، موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، عکس، پویانمایی و کتاب حضور داشتند که به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان به رسم یادبود کتاب فرهنگ نامه استهبان تالیف استاد علی حکمت توسط امید کیامرث به فرماندار استهبان اهدا شد.