با حضور یوسف کارگر فرماندار استهبان و دیگر مسوولین مراسم افتتاح دفتر مقاومت و ادبیات پایداری در محل سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ فرماندار استهبان با توجه به مراسم افتتاح دفتر ادبیات و هنر مقاومت و پایداری حوزه هنری گفت :این دفتر در دو بخش ادبیات و هنر مقاومت و ادبیات انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

یوسف کارگر افزود: دفتر ادبیات و هنر مقاومت و پایداری حوزه هنری از این پس با انجام تحقیق و پژوهش و جمع‌آوری و ثبت و ضبط خاطرات افراد و گروه‌های مختلف، تاریخ مکتوب و مصوری از دوران انقلاب اسلامی تهیه خواهد کرد. نماینده عالی دولت خطاب به مسئولین خواستار کمک تمامی دستگاه‌ها و ادارات به این دفتر شد.

 

در این مراسم سرکار خانم شیدا به عنوان مسئول دفتر معرفی و در ادامه آقایان ملکی و عظیمی مطالبی راجع به اقدامات و زمینه های فعالیت دفتر ارائه نمودند.

گفتنی است در این افتتاحیه از ۳ نفر از نویسندگان شهرستان(جناب آقای آل ابراهیم _جناب آقای محمدجواد اسلامی _ جناب آقای سلیمانی) در این زمینه تقدیر و تشکر به عمل آمد . در ادامه نویسندگان و اهالی قلم مطالبی را ارائه نمودند.