امام‌ جمعه استهبان در خطبه های نمازجمعه روز قدس گفت: افزایش قیمت ارابه های مرگ که با نام خودرو به مردم می فروشند دهن کجی به شعار سال و مقام معظم رهبری است.

حجهالاسلام و المسلمین حاج شیخ مصطفی خاوری با گلایه از گرانی قیمت خودرو خاطر نشان کرد : مسئله ای که نباید مورد غفلت قرار بگیرد عنوان شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) است که مقام معظم رهبری تعیین فرمودند.

امام جمعه استهبان با تشکر از مردم و مسئولین که در راهپیمایی روز قدس و نمازجمعه شرکت کردند ادامه داد :  با بی برنامگی که فقط مکرر گفته شود و بنری چاپ شود و عکس رهبری زده شود و یا بنده در خطبه‌های نمازجمعه تکرار کنم کاری پیش نمی‌رود و
مهار تورم احتیاج به فکر و برنامه و طرح دارد و متاسفانه این وضعیتی که الان ما داریم می بینیم وضعیت مناسبی نیست.

حجه الاسلام والمسلمین خاوری افزود : در این سال که رهبری این دستور را می دهند در ماه فروردین یکباره حدود ٣٠ درصد قیمت خودرو را افزایش می دهند و به نامه معاون اول رئیس جمهور هم هیچ توجهی نمی کنند، تازه می گویند ما می‌خواستیم ۵٠ درصد گران کنیم!  چه کسی باید جلو اینها بایستد؟ آیا این دهن کجی به شعار سال و مقام معظم رهبری نیست؟ این ارابه های مرگ، ای کاش ماشین بود!
آیا قوه قضائیه نباید فکری کند؟ مسئولین قضایی کشور، رئیس محترم قوه قضائیه، بازرسی کل کشور، مسئولان نظارتی، کمیسیون‌های نظارتی مجلس باید برای این مسائل فکری بکنند. خب این بر روی همه چیز تأثیر می گذارد. لوازم یدکی که دیگر حساب و کتابی ندارد. دیگر همه چیز گران و تأثیر منفی بر همه اجناس دارد. باید مهار تورم را از اینجا شروع کرد. مهار این جاهاست که کار بیخ پیدا می‌کند و همه جا را در بر می‌گیرد.
در پایان امام جمعه استهبان اظهار امیدواری کرد که انشاءاللّه مسئولین برنامه داشته باشند و جلوی این مسائل را بگیرند و نگذارند که هر کسی هر کاری دلش خواست بر خلاف عنوان و شعار سال که مقام معظم رهبری از سر خیرخواهی و مسئولیت و درد شناسی بیان فرمودند بکند.