همزمان با بزرگداشت هفته هنر انقلاب، گلزار شهدا و قبور شهدای هنرمند با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ فرماندار استهبان در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا که همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی و با حضور حجت الاسلام خاوری و رؤسای ادارات شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این برنامه گفت: هنرمندان به عنوان افراد اثرگذار نقش و رسالتی مهم در جهاد تبیین بر عهده دارند و این مسیر را می‌توان هنرمندانه و با روش‌های انقلابی ادامه داد.

وی خاطر نشان کرد: هنرمند متعهد با درک درست از وضعیت جامعه با تولید آثار هنری، تلاش می کند تا هنرمندانه ضمن بیان مشکلات و معضلات به تصمیم گیران در زمینه اتخاذ تدابیر درست در راستای تحقق اهداف مورد نظر کمک کند.

در این مراسم ضمن زیارت قبور شهدا و قرائت فاتحه مسوولین با عطر افشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

امسال نیز ویژه برنامه‌های متنوعی برای هفته هنر انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است که آغازگر این برنامه ها در شهرستان استهبان حضور در جوار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و دیدار با امام جمعه بود.