یوسف کارگر فرماندار استهبان، امید کیامرث رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرهنگ عباداله امیری فرمانده سپاه پاسداران ، عنایت اله طهماسبی بخشدار مرکزی، عبدالرحمن جوکار شهردار استهبان، رضا پرچمی رئیس شورای اسلامی شهر، حجت مفتاح رئیس اداره آموزش و پرورش، محمود حسن زاده مسئول نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان، هادی ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان با امام جمعه استهبان دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد ، در ابتدا امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان استهبان ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی و یاد از سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی و ارائه گزارشی ازفعالیت های فرهنگی صورت گرفته در سال گذشته به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری پیش رو پرداخت.
حضرت حجه الاسلام والمسلمین خاوری امام جمعه شهرستان استهبان در سخنانی به اهمیت موضوع هنر و جایگاه هنرمندان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت امید است با حمایت های مسئولین فرهنگی کشور و استان از هنرمندان و نویسندگان در آینده شاهد رشد و تولید آثار هنری فاخر در شهرستان باشیم.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تأکید به اینکه لازم است همه ما مسئولین در جهت رفع مشکلات هنرمندان چه در زمان تولید اثر و چه در زمان ارائه آثار خلق شده وظیفه داریم افزود ایجاد انگیزه و توجه به هنرمندان به پویایی و تحول جامعه کمک خواهد کرد.
امام جمعه استهبان با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از هنرمندان و نویسندگان در سال گذشته در قالب آستان جانان ۱ و ۲ و تشکر و قدردانی از مسئولین امر گفت ان شاء ا… با برنامه ریزی دقیق در سال پیش رو باز هم شاهد چنین برنامه هایی در سطح ملی و استان باشیم.